Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Vi skal etter planen på bryllupsreise en uke midt i august, men har ikke funnet ut hvor enda. Skal være borte fem-seks dager, så det må bli et sted i Europa. Kan bruke opp til 20 000 på fly og hotell. Problemet er at mange steder i Europa kan bli for varme på denne tiden.. Vi har tenkt på Italia (Sicilia) og Barcelona, men det er vel litt for varmt, tror dere ikke? Håper noen har noen tips. Det kan være aktuelt å reise i Norge også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Har sagt det før og sier det igjen ; Dra til Gøteborg. Hvis ikke det er ett alternativ, ville jeg kanskje dratt til f eks Edinburgh, Dublin eller lignende.. Helt ok tempratur, greit prisnivå og vanvittig koselige byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. juni 2006 #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Roma er jo fantastisk, men det kan nok være litt varmt ja... Hva med Tallinn? Bo litt luksus der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Hm, jeg er ikke helt overbevist.. Har jo så lyst til å reise til Italia og Spania, men det blir vel for varmt.. Gøteborg blir litt stusselig som bryllupsreisemål, liksom.. Men takk for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. juni 2006 #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Nest etter Roma er iallfall tallinn den byen jeg liker best og synes er romantisk. Litt samme stil og utrolig god stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 Enig med Tjorven, Tallinn er flott og romantisk! Også er jo ikke byen alt for stor, slik at dere får tid til annet enn sightseeing når dere er på bryllupsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 Spørs hva du mener med for varmt? Må dere dra til storby? Kan være bedre med en litt luftigere plass hvis det er varmt? Jeg var i Barcelona når det var 35-40 grader, gikk forsåvidt greit det, men ble lite shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 23. juni 2006 #8 Del Skrevet 23. juni 2006 Vi har tenkt på strandsteder som Korsika og Sicilia, men alle sier det er altfor varmt i august. Vurderer å utsette til september, men det er jo litt stusselig, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 23. juni 2006 #9 Del Skrevet 23. juni 2006 Temperatur er jo litt individuelt også, noen tåler høy temperatur og andre ikke. Jeg reiser selv til middelhavet i midten av august. Så lenge det er air condition på rommet syns jeg det går bra. Orker ikke mye shopping hvis det er 40 grader, men koser meg masse likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 23. juni 2006 #10 Del Skrevet 23. juni 2006 Vi reiser på romantisk ferie til Paris i august. Er jo varmt der og, men vi er vant til og glad i varme. Reiser jo 2 uker til Tyrkia nå i juli, så da blir vi godt vant til og ha det varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #11 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hva med Palma? Storby og strender. Kom høyt opp på en kåring over romantiske storbyer i Europa for en stund tilbake. Det blåser "alltid" på Mallorca. Endret 23. juni 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå