Gå til innhold

Huskjøp...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker på å kjøpe bolig. Prisantydning er 2,250 000. Synes prisene er spenstige for tiden for å si det mildt, er jo bare å glemme å få et hus under 1,5 mill med tre soverom. DEtte huset er dritlekkert og med stor tomt akkurat der vi vil bo. Vil virkelig kjøpe det, er bare litt nysgjerrig på hva andre synes er maks pris på en bolig, og hva dere er villige til å betale for et hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor det er .

Jeg ønsker meg tomannsbolig eller rekkehus i Bærum, med minst tre soverom og en liten hage, og det må ikke være behov for oppussing. For det er jeg villig til å betale inntil 3 mill.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg får i lån, men håper jeg kan få rundt 1,5, det må jeg nesten opp i for å få noe brukbart her i området

Gjest Sille
Skrevet

Vanskelig å svare på, det kommer jo litt an på hvor i landet der er. Og om man er inne på boligmarkedet fra før. Det er ikke vi, så som førstegangskjøper så har man ikke helt de samme mulighetene... Vet ikke hvor høyt opp vi ville gått.

Gjest Fruktfat
Skrevet

hva jeg er villig til å betale? så mye som vi har mulighet til å få i lån/betale på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...