Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Fant en jobb jeg kan tenke meg, men der er det tiltredelse 1 aug og jeg kan ikke før 18 aug pga innkjøring av barn i bhg. Pleier det å gå greit for arb.giver? Nevner man dette i jobbsøknaden med en gang, eller venter man på evnt. intervju?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Man venter til intervjuet eller til man har fått tilbud om jobben. Da kan du spørre om det er heeelt nødvendig at du begynner 1. august. (Og hvis det skulle være absolutt nødvendig, så har du kanskje mulighet til å ordne barnevakt på annet vis? )
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Den er vel ikke helt endelig...det er jo mange som har 3 mndrs. oppsigelsestid. Jeg utsatte tiltredelsesdato i min første jobb med 1 1/2 mnd, etter avtale med sjefen...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Man venter til intervjuet eller til man har fått tilbud om jobben. Da kan du spørre om det er heeelt nødvendig at du begynner 1. august. (Og hvis det skulle være absolutt nødvendig, så har du kanskje mulighet til å ordne barnevakt på annet vis? ) ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå