Champagnepiken Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Har holdt på med oppussing noen måneder nå, og har noen spann med maling som er tomme. Og har også noe brukt white spirit jeg skulle ha blitt kvitt - det skal jo ikke helles i avløpet, leser jeg på flasken. Må jeg ta det på dynga som spesialavfall? Eller har fargehandlene en sånn returordning som det vi har for elektroprodukter, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Her hvor jeg bor er det miljøstasjoner på bennsinstasjoner. Der leverer jeg gamle malingsspann og litt annent spesialavfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Tomme malingsspann er restavfall, mens white sprit er spesialavfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 er sånne grønne avfallsgreier på bensinstasjonen her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg gikk inn på nettstedet til kommunen der hvor du bor og det er tre bennsinstasjoner i sentrum som tar i mot avfallet du vil bli kvitt. Du finner dem under natur og miljø og så "Kildesortering og levering av avfall". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2006 Tilli, du er genial! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå