Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg leter etter en ny parfyme, og denne synes jeg var god! Ikke for tung eller søt, men ikke en helt lett parfyme heller.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Min nye favorittparfyme Den lukter ganske mye blomster til å begynne med, men det går fort over - etterpå lukter den bare nyydelig på meg
Wonders Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Dior Addict 2 begins with a sparkling, alluring burst of fresh femininity, like a sweet bubble of optimism and energy. Crisp, clean notes of bergamot, grapefruit, and orange mingle with fresh floral notes and ripe fruits, soothed with warm sandalwood and white musk. Notes: Bergamot, Grapefruit, Orange, Freesia, Lily of the Valley, Lotus Flower, Pineapple, Watermelon, Grenadine, Sandalwood, White Musk. Style: Free-spirited. Feminine. Glamorous. Altså litt for lett for meg, som ikke liker å lukte som en blomstereng eller sporty... Men lukten er god og vil nok sitte godt på mange.
Quirky Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Åj! Denne må prøves. Den originale addict er en av favorittduftene mine. Hvordan lukter denne i forhold til den?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er litt usikker på hvordan den vanlige Addict er på, men jeg tror Addict 2 er søtere.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Åj! Denne må prøves. Den originale addict er en av favorittduftene mine. Hvordan lukter denne i forhold til den? ← Ikke noe for deg, de har kun navnet til felles. Addict2 er en søt, frisk, fruktaktig, typisk "rosa" duft av den typen som er ultrapopulær nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå