Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 jeg syns det er temmelig frekt av deg å legge deg oppi dette når ingen har bedt deg om hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #22 Skrevet 23. juni 2006 jeg syns det er temmelig frekt av deg å legge deg oppi dette når ingen har bedt deg om hjelp. ← Det kan du bare synes så mye du vil. I min familie er det helt vanlig å hjelpe til, være med på dugnad, og at den kan noe - tilbyr seg den tjenesten. Grunnen til at jeg gjør det er fordi min bror kan komme til å sitte igjen med et stort økonomisk tap.
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #23 Skrevet 23. juni 2006 Har også leid en del gjennom tiden. Lyse farger er som andre her har nevnt en slager! Det ser fresht ut og leietagerne kan fylle på med "sine" farger på andre områder (møbler, gardiner, puter, bilder o.l.). Når man skal leie ut er er lurt å tilpasse leilighetene det markedet de skal legges ut i. Hvilke kategorier av leietagere ønsker man seg? Hva er denne gruppen opptatt av? Er det studenter? Er det godt voksne? Hvordan er leiemarkedet ellers? Sånne ting kan også gi et pekepinn på hvor mye det er lurt å investere i slike prosjekter. Ellers så har jeg alltid vært opptatt av å ha et relativt fresht bad og kjøkken, når jeg har valgt hybler og leiligheter gjennom tiden.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #24 Skrevet 23. juni 2006 Har også leid en del gjennom tiden. Lyse farger er som andre her har nevnt en slager! Det ser fresht ut og leietagerne kan fylle på med "sine" farger på andre områder (møbler, gardiner, puter, bilder o.l.). Når man skal leie ut er er lurt å tilpasse leilighetene det markedet de skal legges ut i. Hvilke kategorier av leietagere ønsker man seg? Hva er denne gruppen opptatt av? Er det studenter? Er det godt voksne? Hvordan er leiemarkedet ellers? Sånne ting kan også gi et pekepinn på hvor mye det er lurt å investere i slike prosjekter. Ellers så har jeg alltid vært opptatt av å ha et relativt fresht bad og kjøkken, når jeg har valgt hybler og leiligheter gjennom tiden. ← Jeg regner med at huset blir delt i en leilighet og 2 hybler. Jeg regner med at hyblene blir til studenter og leiligheten til en- to voksne, evt. med barn. Jeg regner med å få litt mer å gå etter etterhvert iallefall. Dessuten er det et stort uteområde til disposisjon, er vel lurt å sette ut litt benker og slikt? Men fargene burde vel være lyse uansett? Angående materialer, så blir det vel noe av det enkleste og billigste, men slik at det ser litt all right ut da.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #25 Skrevet 23. juni 2006 Min eks hadde grelle farger på hybelen i huset sitt. han skjønte ikke hvorfor han ikke fikk stabile leietagere der nede (jeg tror jeg skjønte det). Fargene var mørke og triste, det var lite vinduer der, og det var enkleste innredningsløsninger (f.eks to store klesskap som dannet "vegg mellom sovekrok og kjøkkenløsning.) Han nektet leieboerne å male, selv om jeg argumenterte med at det ville bli finere og lysere(de ba om å få male de grågrønne veggene hvite...) Et poeng er at folk kan ha mønstrete møbler, og jeg ville faktisk betakket meg hvis en leilighet jeg så på ikke var mulig å få malt veggene på, og min sofa over hodet ikke kunne "passe inn" fargemessig i stua. Det er leiers marked, og jeg ville funnet et annet sted å bo i steden. leietagere er blirr mer kresne de siste ti årene, selv studenter. Så som noen andre sier her; tenk god skapplass og praktisk løsning på kjøkken. Ingen gidder bo i pappesker lengre selv om de leier.
Gjest Dingo Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 TS her: Hva slags gulvbelegg i tremønster er det du tenker på? Skal si fra hva som skjer her etterhvert... ← Selve mønsteret er ikke så viktig, men kvaliteten på gulvbelegget er det. Se f.eks. på Tarkett Extra, det har 0,4 mm slitesjikt så det har god boligkvalitet. http://www.tarkett-floors.com/floors/site/...303/product.asp
Cata Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 Ellers så har jeg alltid vært opptatt av å ha et relativt fresht bad og kjøkken, når jeg har valgt hybler og leiligheter gjennom tiden. ← Støttes. To ganger har jeg leid leilighet "på grunn av" badet. Dvs. det var badet som ble utslagsgivende for at jeg endte opp i akkurat den leiligheta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå