Gå til innhold

Teksten til

Gjest Gjest_Helene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Av Cecilia Vennersten, noen som har den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Jeg fant den! :) Neon som har tektsten til Tir Na Noir da? (Vet det skal være noen apostrofer inni der, men vet ikke hvor ;) )

Gjest gjest1
Skrevet

På den linken jeg ga deg kan du søke opp artister, album, tekster osv :)

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
På den linken jeg ga deg kan du søke opp artister, album, tekster osv :)

Supert!! Takk! :)

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

... men hvem synger Tir Na Noir da??

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Takk dere!

Når jeg kom inn på den siden poppet det opp et vindu som sa jeg var visitor nr 1 million og kan vinne masse dollar! Best å ikke trykke kanskje? :ler:

Skrevet
Takk dere!

Når jeg kom inn på den siden poppet det opp et vindu som sa jeg var visitor nr 1 million og kan vinne masse dollar! Best å ikke trykke kanskje? :ler:

Da synes jeg det minste du kan gjøre er å dele pengene med Frysepulver iallefall, var tross alt hun som ga deg linken. ;)

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Men dere, mens det er noen her inne. Hva synes dere om å bruke TirNa Noir som solosang i kirken? Skal ha From this moment pluss en til...

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Da synes jeg det minste du kan gjøre er å dele pengene med Frysepulver iallefall, var tross alt hun som ga deg linken.  ;)

Ja, det er jaggu sant. Men når jeg returnerte var vinduet borte, så der røyk sjansen til gull og grønne skoger...

Gjest gjest1
Skrevet

Det går bra, jeg er så rik fra før av ;)

*snill*

Skrevet

Det er jo ei kjempefin låt da. Men nå er ikke jeg så god til å tyde sangtekster, så jeg får liksom ikke noe budskap ut av denne sangen? Jeg har jo hørt den i begravelser, men sånn melodimessig så kan det jo og være en fin låt under et bryllup.

Og når har jeg postet mine første (og kanskje siste) innlegg her inne på Bryllup. ;)

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Det er jo ei kjempefin låt da. Men nå er ikke jeg så god til å tyde sangtekster, så jeg får liksom ikke noe budskap ut av denne sangen? Jeg har jo hørt den i begravelser, men sånn melodimessig så kan det jo og være en fin låt under et bryllup.

Sitter inne med samme følelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...