Gå til innhold

Hvor har du skittentøyskurven din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer rett og slett på i hvilket rom dere har skittentøyskurven deres? Jeg og mannen blir nemlig ikke enige. Jeg vil ha den på vaskerommet, mens han vil ha den på badet.

Jeg mener at mitt skittentøy ikke har noe på badet å gjøre, da det ferdes gjester der.

Han på sin side, sier at "han er oppvokst med skittentøyskurven på badet, og at det derfor er naturlig for ham at den står der."

Snakk om viktige ting å være uenige om.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kler av meg på badet og liker ikke å pille i møkkete tøy, så jeg har den på badet, oppå vaskemaskinen ;)

Skrevet

Enig med deg. Vaskerommet er stedet!

Gjest Gjest
Skrevet

Vår er i gangen: Sånn stor flettet kiste som altså står i gangen mellom badet og soverommet.

Skrevet

På badet, fordi det er der vi kler av oss. Kan virkelig ikke skjønne at gjester skulle la seg plage av å se en helt vanlig skittentøyskurv med lokk, da er man sannelig fisefin.

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har skittentøykurven på vaskerommet.

Skrevet

Har den på badet, men det er også en stor haug skittentøy på vaskerommet :forvirret:

Skrevet

Jeg har to jeg, en på badet og en på soverommet. Har ikke vaskerom, men tror uansett jeg ville hatt den på badet, for det er jo der jeg kler av meg.

Skrevet
På badet, fordi det er der vi kler av oss. Kan virkelig ikke skjønne at gjester skulle la seg plage av å se en helt vanlig skittentøyskurv med lokk, da er man sannelig fisefin.

Jeg er nok langt i fra fisefin, Arkana. Ikke gjestene mine slik jeg kjenner dem, heller.

Men du skjønner; vår skittentøyskurv er en sånn i plast med store huller i. Man kan se rett inn i innholdet, for å si det på den måten.

Så dersom mannen skal få vilja si, må vi rett og slett gå til innkjøp av en kurv ingen kan se gjennom. ;)

Skrevet

Siden vi aldri ble enig om hvor vi skal ah våres kittentøykurv, så har vi nå flere! Vi har 2 stk. 1 på vaskerommet nede og 1 på badet oppe!

Gjest gjest1
Skrevet

Mine er også i gjennomsiktig plast, fra IKEA.

Skrevet

Min står på soverommet, for det er i grunnen ikke plass på badet. Helst ville jeg hatt den der.

Gjest Bellatrix
Skrevet

På badet. Det er der vi kler av oss.

Skrevet

Har en søt mørk flettet høy kurv med lokk inne på soverommet.. Er der jeg kler av meg ;)

(går hele gjengen her inne naken fra bad til soverom eller?! :ler: )

Skrevet
Har en søt mørk flettet høy kurv med lokk inne på soverommet.. Er der jeg kler av meg ;)

:ler: nei ikke jeg! Jeg har den også på soverommet! Der det er plass også :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har den på badet.

På det nye badet mitt som er under oppussing blir det en luke i veggen ned til vaskerommet. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Har vi besøk bruker jeg morgenkåpe. Enkelt og greit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...