Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som har lest dagboka mi vet at vi sliter for tiden og at samboer snart kommer hjem fra en lang ferie med minimalt med kontakt oss imellom. Neste uke har vi 2.årsdag. Lurte på noen orginale tips til hvordan vi kan feire den? Da tenker jeg på noe annet enn det å gå ut og spise eller lage god mat hjemme. Noe som får oss til å huske på at den dagen var spesiell.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hvordan ble dere kjent med hverandre? Hva gjorde dere på første date?

Vi har også "dag" snart, og da skal vi forsøke å gjenoppleve den dagen vi ble sammen.

Selv trenger jeg en god ide til en liten gave. :sjenert:

Skrevet

Vi ble kjent med hverandre via internett! Første møtet var en lørdagskveld på byen sammen med noen andre venner. Dagen etterpå derimot dro vi på fjelltur sammen, og jeg ble invitert på hjemmelaget pizza til ham etterpå.

Gjest gjesta
Skrevet

Kanskje du kan overraske ham med en fjelltur og koselig overnatting noe sted? En liten helgetur?

Eller finne en aktivitet dere begge kan ha glede av og overraske ham med det? Kanotur, dansekurs, vinsmaking, massage...

Skrevet

Ja hadde vært kjekt med en fjelltur, bare det at 2 årsdagen vår er på en onsdag.... og vi skal begge på jobb dagen etterpå. Og massasje, vel, begge to er utdannet innen den retningen, så det kan jeg vel alltids fikse!;)

Får håpe på fint vær, så kanskje vi kan gå opp på det fjellet vi var på vår første skikkelige date. Ta med en picnickurv, en flaske vin og litt ost og kjeks?

Så får jeg bare krysse fingrene og be til værguden om at det blir fint vær da.....

Takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...