Gjest Sille Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Ja, jeg lurer rett og slett på om man kan leie spinningsko hos Elixia, eller om man må ha med egne. Noen som vet?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Tror du må ha med egne. Har aldri opplevd at Elixia leier ut noe, men jeg kan godt ta feil? Ville nok uansett stått for eget utstyr
wind-up bird Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har aldri være på elixia, så jeg kan bare svare generelt, men jeg har aldri sett at noen treningsstudio har leid ut spinningsko. Det ville i grunnen være litt rart om de gjorde det, syns jeg. Jeg ville ikke brukt treningsko noen andre har brukt før meg i alle fall. Det kan jo bli ganske svett, og det er ikke lett å få skoene helt rene til neste kunde. I tillegg er jo treningssko noe som bør passe godt på foten, en modell passer til noen men ikke til andre.
Gjest Sille Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Ok, er nettopp flyttet tilbake til Norge og der jeg flyttet fra var det ganske vanlig. Så måtte bare høre... Men veldig enig med deg ang. hygiene og passform. Endret 21. juni 2006 av Sille
Leone Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 På det Elixia senteret jeg trener på leier de ikke ut spinningsko. Anbefaler absolutt å kjøpe egne! Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte mine selvom de kosta litt. Får mye mer ut av treninga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå