Gin Tonic Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hei! Før i tiden kunne jeg (så vidt jeg husker) i et program i windows se hva som hadde blitt gjort på pc'n. En logg over aktiviteter på en måte. Finnes dette i XP? Bor nemlig i kollektiv og jeg tror en av samboerne mine sniker seg til å bruke pc'n min når jeg ikke er hjemme. vil gjerne finne ut om det stemmer før jeg begynner å anklage noen! Og hvis noen glupe hjerner anbefaler meg å låse døra, så er ikke det et alternativ! Håper noen smarte data-mennesker kan hjelpe meg! GT
Titti72 Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Du har den "knappen" ved siden av favoritter. Er det en sånn du tenker på?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Og et annet tips er å endre passord på pcen.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Det finnes, men jeg har aldri brukt det, og vet derfor ikke noe navn på slike programmer. Kan du ikke bare låse PC-en? Skjermspareren kan vel låse PC-en din med passord, så vidt jeg vet.
Cronos Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Du kan installere egne programmer som spionerer på hva som gjøres på maskinen og logger ALT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå