Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner igjen den diskusjonen der. En av de mange som kommer når slutten nærmer seg.

Vi her inne kan ikke finne ut av hva du skal gjøre. Hvis du vil videre i livet ditt og starte "voksenlivet" så virker ikke han som den rette å starte det kapitelet med.

De fleste mennesker klarer å kommunisere, men jeg tror når man kommer til et vist punkt så blir det bare gnaging og gnaging og tomme løfter fordi det er lettere en å avslutte.

Prøv å ta noen dager fri fra ALLE samtaler med han. Altså ikke engang en sms og bruk tiden til å tenke litt. Ikke stress med ting. Et brudd tar tid, det skal være vondt og du skal gå fra je til nei mange ganger.

Du må ikke bare se problemene. Leiligheten kan du beholde. Mal veggene, kjøp nye tepper og pledd og noen nye bilder og blomster så Voila så er det din nye "start".

Skrevet

Jeg ville ha kommet meg bort fra den mannen. Det virker ikke som han respekterer deg i det hele tatt. Det virker som han tenker mest på seg selv og sine behov, og at du prøver å få til en fornuftig samtale, men ikke når frem.

Lykke til

Skrevet

takk, det var det jeg også mente.

Snakket med han på tlf for ikke så lenge siden, og han sa om det ble slutt så skulle vi selge vaskemaskinen, tørketromlen og senga for det hadde vi fått sammen (fra min familie)

så da har jeg ingenting.

han har jobb og har mulgihet til å kjøpe seg akkurat det han vil, og han får seng av mora si, så jeg ser ikke noe poeng å selge den.

han har oxo mulighet til å kjøpe seg vaskemaskin og tørketrommel med mindre noen i familien kjøper det til han-. eller har noe til overs... så jeg ser lite poeng i det han sier..

men hva syns dere? skal jeg godtta det? at vi selger det vi har fått sammen som jeg ikke har mulighet til å få tilbake, mens han tjener nesten 20.000 pr mnd og har mulighet?

Gjest allium
Skrevet
takk, det var det jeg også mente.

Snakket med han på tlf for ikke så lenge siden, og han sa om det ble slutt så skulle vi selge vaskemaskinen, tørketromlen og senga for det hadde vi fått sammen (fra min familie)

så da har jeg ingenting.

han har jobb og har mulgihet til å kjøpe seg akkurat det han vil, og han får seng av mora si, så jeg ser ikke noe poeng å selge den.

han har oxo mulighet til å kjøpe seg vaskemaskin og tørketrommel med mindre noen i familien kjøper det til han-. eller har noe til overs... så jeg ser lite poeng i det han sier..

men hva syns dere? skal jeg godtta det? at vi selger det vi har fått sammen som jeg ikke har mulighet til å få tilbake, mens han tjener nesten 20.000 pr mnd og har mulighet?

Hva han eller du har råd til er irrelevant. Er det slutt, så er det slutt, og han er ikke forpliktet til å gi deg ting fordi han tjener bedre enn deg. Han har ikke noe ansvar for deg mer.

MEN - såvidt jeg vet er det slik at gaver som er gitt av den enes familie, regnes som gitt til den ene, så tingene kan du beholde likevel. Fordi det er i henhold til regler, ikke fordi det er "rimelig", eller "rettferdig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...