Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Merk: I denne diskusjonen betyr bare utseende noe.

Begynner med å si at jeg selv er 20 år, og at jeg ønsker synspunkter rundt påstanden.

Selv mener jeg at jentene har storhetstiden fra 16 frem til de blir 26-27. Når de passerer 26-27 så må jeg dessverre si at det er langt færre søte/bra damer å finne på tross av at det finnes noen.

Hva forfallet kommer av skyldes sikkert en travel hverdag med jobb,barn,for mye soling i ung alder,avhengig av bil til alt, gir F fordi nå har hun fått barn og mann etc. Ser også fra missekåringer,kåring av verdens peneste dame etc. at disse befinner seg innenfor aldersgruppen jeg (16?)-27.

Snur vi på det og ser på gutta så ser vi en helt annen tendens, her er det gjerne menn på 30+ som dominerer slike kåringer noe som gjør at man kan tolke det som at menn tar seg bedre ut med årene. Kan jo nevne eksempler som Brad Pitt, David Beckham,George Clooney etc. Av kvinner finnes det (ingen?)/få i den aldersgruppen 30+ som ville hevdet seg i en slik kåring for kvinner.

Mulig jeg får et annet syn på det her når jeg blir eldre? Kanskje er det andre som har opplever det likt/ulikt?

Noen her som har synspunkter?????

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet
Noen her som har synspunkter?????

Ja, ett: :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg mener at gutter på rundt 20, som trådstarter, ikke er modne før om omtrent 15 år. Denne meningen er grundig dokumentert i startinnlegget.

Og jeg snakker ikke bare om utseende.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du har rett i noe av dette, selv om jeg vedder på at du flytter grensa for attraktive kvinner litt høyere enn 27 når du blir et par år eldre. Selv er jeg 29, men folk tror jeg er mye yngre (fordi jeg er slank og med små pupper antar jeg), så det er håp noen år til i følge ditt resonnement. Du ville trolig TRODD jeg var en passe attraktiv 25-åring mens jeg er nesten 30...

Ellers "måles" nok kvinners attraktivitet i ganske stor grad utfra fruktbar alder. Dette er biologisk betinget, både alderen og grunnen - om menn "kastet bort tid" på ikkefruktbare, gamle kvinner, ville de ikke fått spredd genene sine. Menn er fruktbare i flere år, og det at de er litt voksne inngir av og til trygghet og karakter framfor fislete unge gutter. Dette blir sett på som attraktivt hos menn, mens en kvinne som "bare" kan skilte med trygghet og modenhet ikke stiller like sterkt.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg tror du får et annet syn på det når du blir eldre. ;)

Jeg synes at det blir to helt forskjellige verdener. En 16 åring er lekker på bilde når hun styles opp, men i RL er hun ett barn i mine øyne..

Jeg syntes selv at 30-åringer var haugammel når jeg var 20. Nå synes jeg de er fresh og ung :ler:

Skrevet

Nja..mange kvinner på sånne "mest sexy"-lister er over 30. Angelina Jolie ble født i 1975, Eva Longoria også i 75.Cameron Diaz er født i 72, Salma Hayek i 66, Penelope Cruz i 72, Jennifer Aniston i 69 (nå gidder jeg ikke søke opp flere fødselsdatoer :ler: ). Men de nevnte er jo folk som jevnlig figurer på nevnte lister, selv om de er over 30.

Jeg ser også vakre damer på over 30 i hverdagen (selv om en god del ser ut til å forfalle når de har fått mann og barn, som du også nevner).

At menns sex-appeal øker med alderen er nok rett i en god del tilfeller. Menn ser jo gjerne litt barskere og "mer mandige" ut når de er eldre, og mange kvinner faller for det.

Selv er jeg 23, og mennene jeg finner mest attraktive er for det meste under 30. Så teorien din stemmer nok ikke helt..det varierer jo uansett veldig fra person til person. Synet på skjønnhet er, og vil alltid være, så subjektivt som det går an.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg mener at gutter på rundt 20, som trådstarter, ikke er modne før om omtrent 15 år. Denne meningen er grundig dokumentert i startinnlegget.

Og jeg snakker ikke bare om utseende.

Følte du deg truffet?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var godt du skrev at bare utseendet teller...

Og det er ikke bare kvinner som forfaller når de gifter seg og får barn.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ja, Hally Berry er ekstremt ekkel og stygg.

Gjest Gjest
Skrevet

Blir jo litt dumt å trekke frem Hollywood-kjendisene da. De vier jo 70% av livet sitt til å fikse på utseendet sitt, trene og leve sunt, barnevakter, luksesferier etc. Vi vanlige 9-16-arbeidende blir vel preget av livet på en helt annen måte.

Når det er sagt så er vel de fleste kvinner vakrest når de er i 30+ Det gjelder forsåvidt også for menn. 20-årene er ungt, men ikke nødvendigvis vakrest. Mye har med utstråling og selvtillitt å gjøre, og trygghet på seg selv kommer gjerne med årene ;)

Kommer helt an på hva man vil ha, hvilke verdier man er ute etter.

Gjest gjest1
Skrevet

Catherine Zeeta Jones er den styggeste gamle flæsa jeg vet om!

Gjest Gjest
Skrevet

Brad Pitt begynner da å se gammel ut han også ;) Ææææææasj!

Og hadde sikkert sett enda eldre ut om han hadde våget å blitt eldre på en naturlig måte.

Gjest Gjesta
Skrevet
Følte du deg truffet?

Selvsagt. Jeg er, som de fleste vet, en mann i 30-årene. Så naturligvis føler jeg meg truffet.

Skrevet
Blir jo litt dumt å trekke frem Hollywood-kjendisene da. De vier jo 70% av livet sitt til å fikse på utseendet sitt, trene og leve sunt, barnevakter, luksesferier etc.  Vi vanlige 9-16-arbeidende blir vel preget av livet på en helt annen måte.

Når det er sagt så er vel de fleste kvinner vakrest når de er i 30+ Det gjelder forsåvidt også for menn. 20-årene er ungt, men ikke nødvendigvis vakrest. Mye har med utstråling og selvtillitt å gjøre, og trygghet på seg selv kommer gjerne med årene ;)

Kommer helt an på hva man vil ha, hvilke verdier man er ute etter.

Jeg brukte kjendiser som eksempel siden trådstarter skrev dette:

Ser også fra missekåringer,kåring av verdens peneste dame etc. at disse befinner seg innenfor aldersgruppen jeg (16?)-27.
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg syntes selv at 30-åringer var haugammel når jeg var 20. Nå synes jeg de er fresh og ung  :ler:

Jeg for min del begynte å grue meg til å bli 20 da jeg var 15. 20-åringer var på randen av livet i mine øyne. Nå er de barn, så alt er relativt.

Ja, Hally Berry er ekstremt ekkel og stygg.

Catherine Zeeta Jones er den styggeste gamle flæsa jeg vet om!

Ja, disse to er jo steingamle og særdeles lite attraktive.

Jeg synes også at Sharon Stone burde gå å gjemme seg når det kommer til sex apeal og utseende... ( :ironi: ..sånn for sikkerhets skyld.. det er jo alltid noen som...)

Gjest baby-E
Skrevet (endret)

Jeg syns ofte at jenter/damer blir penere på mange måter når de runder 30 jeg. Mange blir mer selvsikre og vet hvordan de skal "bære" seg. Noe som vises utseendemessig. Syns også at man får mer utstråling jo flere år man har på baken.

Endret av baby-E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...