Gå til innhold

Ny kjæreste - men bor sammen med en kammerat

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket
Skrevet

Jeg deler leilighet med en kammerat. Det er en "midlertidig" løsning, men vi har hatt det slik i over et år. Det er ikke verdens største leilighet og vi har vært vårt soverom. Dette har ikke vært noe problem... MEN jeg har nå truffet verdens søteste gutt!!! som jeg er kjempebetatt av og jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt at jeg ikke bor alene.

Jeg synes ikke det er noen big deal at jeg bor med en kamerat, men vennindene mine mener det vil ødelegge alt... Kan det virkelig stemme???

Jeg kjenner han gjennom jobben og det har aldri vært noen naturlig anledning til å si noe om bosituasjonen og jeg blir litt usikker av hele greien. Er ikke spesielt sjalu av meg og hadde ikke hatt noen problemer hvis sitasjonen var motstatt.

Hva synes dere??

Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Er det så uvanlig at man deler leilighet med en person som er av det motsatte kjønn altså? Det har jeg gjort, og det har ikke vært noe vanskelig å forklare i det hele tatt. Det er bare å si det som det er, at du deler leilighet med en kamerat, at dere bare er venner, og har hvert deres rom.

Hvis det ødelegger alt så vet jeg ikke om det du kaller verdens søteste gutt er så uendelig søt allikevel...

Skrevet

Med mindre det utvikler seg til noe mer med han nye, så er det vel ikke noen stor greie at du ikke sier at du bor sammen med en "kamerat". Dersom det blir no mer ville jeg så absolutt sagt det, ellers er det ikke sikkert det blir så godt mottatt. Da kan det virke som du har noe å skjule, og ut fra det du skriver, så har du jo ikke det.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var godt å høre at det var noen andre som delte mitt synspunkt.

Jeg synes nemlig ikke det er noen big deal, men begynte å bli usikker siden jeg fikk en del spydige kommentarer. Føler meg litt mindre usikker nå :)

Skrevet
Det var godt å høre at det var noen andre som delte mitt synspunkt.

Jeg synes nemlig ikke det er noen big deal, men begynte å bli usikker siden jeg fikk en del spydige kommentarer. Føler meg litt mindre usikker nå  :)

Har delt leilighet sammen med to gutter selv, og ser ikke helt hvorfor det skulle være noe problem. Du kan jo si "dele leilighet" og ikke "bo sammen med" for å unngå misforståelser.

Gjest gjest1
Skrevet

Kan heller ikke se at dette skulle være noe problem

Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei, dette burde gå bra!

Men sikkert lurt å nevne det for ham i forbifarten om ikke så lenge, hvis det virker som om du prøver å holde det hemmelig, kan han kanskje tro det ligger noe under.

Men; null stress!

Gjest Gjest
Skrevet

Deilig å høre at deres synspunkter var mer i samsvar med mine!

Har vært bekjente lenge, men bare i det siste vi har begynt å bli litt bedre kjent. Har bare gått tur sammen to ganger og drukket kaffe, men det ligger liksom i kortene at det kan bli mer... tenkte jeg skulle nevne det neste gang jeg traff ham. Bare sånn i en bisetning, slik at han vet, men forstår at det ikke er noen big deal.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Burde da ikke være noe problem det. Og om det er et problem for ham tyder det kanskje på at han er litt vel sjalu?

Selv deler jeg også leilighet med en mann. Kjente ham ikke da jeg flyttet inn. Og kjæresten min bor i England! Men det at jeg bor med en mann har aldri vært et tema. Skal man være kjærester må man da kunne stole på hverandre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...