Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Paris i helgen, og det blir ikke allverdens tid til shopping, så jeg må planlegge nøye.

Jeg bruker stort sett Dermalogica til huden, og lurer på om det er rimeligere enn her hjemme? Og i forhold til SN? Man får det jo ikke på taxfree....

Tar for øvrig gjerne imot tips til andre ting jeg burde handle med meg... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kan ikke tenke meg at det er noe billigere enn SN, i hvertfall. Kanskje litt billigere enn her hjemme, men ikke mer enn momsforskjellen. Vi har jo 25% moms, mens de fleste land i Europa ligger på under 20%.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg kjøpte Decleor og MD da jeg var i Frankrike, og det var hvertfall billigere enn hjemme. Innbiller meg nesten at det var halve prisen. Men nå har jeg ikke bestilt disse på nett, så kanskje det ikke er så stor forskjell fra det, det vet jeg ikke.

Hvis du kjøper, så kjøp på Sephora (vet jo ikke om de har Dermologica, for det har jeg ikke sett etter, men de har mye forskjellig). De har en prisgaranti, hvor du ikke skal kunne finne produktet billigere andre steder. Butikkene finner du over alt. Champs Elysée, Les Halles, Rue de Rivoli og noen andre steder. Jeg ble litt hekta på å handle der, fordi man også får små prøver når man kjøper ting. Har nå tre forskjellige øyekremer og ti parfymeprøver.

Nå kom jeg plutselig på at de ikke selger MD i Paris, for jeg var i fire butikker der og de så bare ut som noen spørsmålstegn. Men jeg har kjøpt MD på Sephora andre steder i Frankrike.

God tur!

Skrevet

Takk for tipsene, fru Åkeberg! Sephora har jeg hørt om, en venninne sa at det var stedet for kosmetikk. Håper de har Dermalogica der, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...