BIRE Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har dere andre her inne planlagt noen bryllups reise? Jeg var å hørte på priser på et cruise i karibien i dag,det var kjempe flott og med masse saker inn i prisen,jeg ble faktiskt overasket at det ikke var dyrere. Det var for en uke i karibien med.lugar ,mat sport ,aktiviteter,underholdning, egen lugar personale ..ca 13.000kr pr pers.Da er man jo i forskjellige land.og opplever faktiskt mere der en en tur til syden. Hvor er deres reise mål?? Noen som har vært på cruise?? Bire
afr0dite Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Vi ønsker oss bidrag til bryllupsreise i gave, og ønsker å dra til Cook Islands. Men først skal vi på utveksling til sør-øst asia et semester, så det blir TIDLIGST på nyåret. Har ikke sjekket priser enda, men er vel dyre flybilletter regner jeg med, men til gjengjeld billig å bo der, så vi kan være der lenge og få mye ut av pengene! (Og hverandre!! )
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Cruise i karibien anbefales virkelig!! God mat og hyggelige mennesker, og se spennende steder. Gleder meg til jeg har råd til en tur til
Kara W Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jeg hadde veldig lyst til å dra til New Zealand, mend siden vi gifter oss i mai, tenker jeg at været nok ikke er det beste der. Og å utsette bryllupsreisen virke ikke fristende. Da er man jo ikke nygift lenger. Så nå ser det ut til at det blir Hawaii. Kjenner noen med et hus der som vi kan leie billig, og vi får trolig flybilettene i bryllupsgave. Fortsatt nesten et år til, da, så vi får se hvor vi ender opp. Har ellers hørt mye fint om cruise i Karibien.
marsy Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 BIRE: jeg vet faktisk ikke helt om jeg ville anbefalt cruise i karibien (men det kan være på grunn av smak og behag). Jeg ville heller valgt ut en øy/øygruppe å flydd til. Da får man utforske kultur og øy på en helt annen måte enn hvis man sitter på et skip mesteparten av tiden, og bare er i land i noen få timer. Barbados anbefales på det varmeste, British Airways flyr dit via London
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå