Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Stilig

Og vanvittig greit - spesielt for barnehagepersonal, noe jeg er.... Vi har et par av de i bhg - og hverken barn eller voksne er i tvil om hvem sinn sutt dette er..

Skrevet

ÅÅ tøft. Nå har jeg bestilt 6 stk! :)

Skrevet

Bare et tips:

BILLIGERE på www.navnesutten.dk (Koster 80 DKK) og frakten er bare 24 kr til Norge :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også bestilt på mam. Både smokk og bånd. Det er sikkert snart en mnd siden og de har ikke kommet ennå.. :frustrert:

Skrevet
Bare et tips:

BILLIGERE på www.navnesutten.dk (Koster 80 DKK) og frakten er bare 24 kr til Norge :)

Nå har jeg bestilt og betalt. Jaja det får bli neste gang da!

Takk for tips! :)

Skrevet

Jeg har og bestilt....for en stund siden....det tok lang tid før de kom..hadde nesten glemt dem.

Men de er kjempe fine :)

Skrevet

Disse bruker vi også.

Skrevet
Jeg har og bestilt....for en stund siden....det tok lang tid før de kom..hadde nesten glemt dem.

Men de er kjempe fine :)

Jaja godt at vi ikke har hastverk og har plenty med tutter hjemme! :ler:

Skrevet

Iflg Navnesutten er leveringstid 1-4 dgr i DK og sikkert litt lenger til Norge :)

Jeg bestilte bare 3-pakk med guttesmokker og får da 3 forskjellige farger!

Skrevet

De fra Navnesutten er en annen type enn mam-smukkene. Jeg liker Mam best, dvs. jenta mi liker Mam best.

Skrevet

Jeg bestilte også fra MAM fordi jeg liker de smokkene best. Syns ikke de andre var så fine heller....

Skrevet

Det er nøyaktig de samme som Navnesutten har. Siden er til og med lik.

Skrevet
liker ikke smokker med ring...

Ikke jeg heller - men MAM sine er uten ;)

Skrevet

Måtte gå gjennom bestillingen bare for å prøve, jeg også :ler:

Men jeg kan jo ikke bestille før jeg vet om det blir gutt eller jente...

Og hva er best av latex eller silicone? Silicone?

Skrevet

Silicon er mer renslig enn latex. Men latex er sterkere.

Mam sine er kjempefine! Litt lang leveringstid, ja. Siste tar nuk, så jeg får prøve de som likner. For nuk har ikke slikt selv.

Skrevet

Ephemera - det er greit å vente til du får ungen uansett. Noen tar bare enkelte typer smokker og da er det ikke noen vits å ha smokker for flere hundre kr liggende som er av feil merke...

Skrevet
Ephemera - det er greit å vente til du får ungen uansett. Noen tar bare enkelte typer smokker og da er det ikke noen vits å ha smokker for flere hundre kr liggende som er av feil merke...

Så sant, så sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...