waco Skrevet 17. desember 2002 #1 Skrevet 17. desember 2002 Dagbladet skriver at ei kvinne stjeler og robber leiligheten etter at mannen har sovnet på nachspiel…. Hva sier politiet? - Menn bør vurdere nøye hvilke kvinner de inviterer med seg hjem etter en kveld på byen, kommenterer politioverbetjent Harald Berge ved Haugaland og Sunnhordland politidistrikt til Dagbladet. - Noen menn er for ukritiske. De er på byen en lørdagskveld og plutselig byr det seg fram ei dame, og dermed er løpet lagt. Denne kvinnen har lurt mange menn, sier Lyngholm Åååååneeeeeeei… er det virkelig sånn? Må vi menn ta ansvar selv for hvem vi inviterer med oss hjem? Forteller politiet oss at vi er for ukritiske? Har ikke jeg snakket om dette i lang tid? At vi menn må begynne å være litt selektive med hvem vi omgåes… Jeg synes det er bra at politiet gir oss menn noen gode råd når det er så mange jenter som unnslipper hele tiden. Ops, vent! Neineineinei… nå tok jeg visst feil igjen… Politiet kan bare gi gode råd dersom man henvender seg til menn, sier man f eks at kvinner må ta littebittegranne ansvar over hvem dem involverer seg med så er det jo RAAAAAAAAMASKRIK og MARTHE TORKHILDSEN som VRENGER trynet sitt opp MEDIA og snakker om hvilkene kvinnefiendtlige SIGNALER man sender… Waco
Gjest Hege Skrevet 17. desember 2002 #2 Skrevet 17. desember 2002 Tenk at politiet må gå ut og fortelle voksne menn hvordan de skal forholde seg til kvinner.. Noen kvinner stjeler, noen menn stjeler. Må virkelig politiet komme på banen for å fortelle menn dette? ..enkelte menn er barn hele livet..
Thea Skrevet 17. desember 2002 #3 Skrevet 17. desember 2002 Jaaaaaaa Hege har et poeng der. Men hvor mye info kan man egentlig få banka inn i hodet til kåte desperate menn???
waco Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2002 Hadde vært interessant å sett hvordan likestillingsombudet hadde reagert dersom det hadde stått; - Kvinner bør vurdere nøye hvilke menn de inviterer med seg hjem etter en kveld på byen, kommenterer politioverbetjent Harald Berge ved Haugaland og Sunnhordland politidistrikt til Dagbladet. - Noen kvinner er for ukritiske. De er på byen en lørdagskveld og plutselig byr det seg fram ei mann, og dermed er løpet lagt. Denne mannen har lurt mange kvinner, sier Lyngholm. W
Thea Skrevet 17. desember 2002 #5 Skrevet 17. desember 2002 Waco skrev: plutselig byr det seg fram ei mann Hadde det nå bydd seg fram EN mann så muligens, men ei mann??? Nææææææææææjiiiiiiii, ække så desp
Crazee Skrevet 17. desember 2002 #6 Skrevet 17. desember 2002 Hadde det nå bydd seg fram EN mann så muligens, men ei mann??? Nææææææææææjiiiiiiii, ække så desp Sikkert berre fordi du ikkje har møtt ei skikkeleg lekker mann enno, det ;-)
waco Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2002 Crazee, det kan hende det at menn i omgivelsene til Thea ikke akkurat er håndplukka på øverste hylle. Jeg bare tuller, det her gjelder jo selvfølgelig alle andre her i verden og ikke Thea. Waco
Cassandra Skrevet 18. desember 2002 #9 Skrevet 18. desember 2002 Ja, det er vel slik at alle mennesker må ta ansvar for seg selv og sin egen sikkerhet i den grad det er mulig. Det mener jeg i alle fall. JEG inviterer ikke fremmede med meg hjem. Jeg går ikke alene der jeg vet jeg ikke bør. Jeg tror ikke jeg er den eneste som tar slike forhåndsregler. Jeg blir forøvrig ikke med fremmede hjem heller.
Gjest care Skrevet 18. desember 2002 #10 Skrevet 18. desember 2002 Tenk at politiet må gå ut og fortelle voksne menn hvordan de skal forholde seg til kvinner.. Noen kvinner stjeler, noen menn stjeler. Må virkelig politiet komme på banen for å fortelle menn dette? ..enkelte menn er barn hele livet.. *applaus til Hege*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå