Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare lest det som står som artikkel her på KG idag, men plaggene høres veldig fine ut - og jeg elsker jo omslagstopper :)

Noen som vet mere om den? Hvilke butikker den kommer i og om disse plaggene blir å få kjøpt i nettbutikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er i utvalgte butikker, er det mest sannsynelig at det blir butikkene i storbyene.

Står mer her.

Gjest Gjest
Skrevet

Kolleksjonen hørtes helt fantastisk ut; leggings, store, myke og behagelige gensere osv. er akkurat den stilen jeg liker! Gleder meg som en unge.

Men jeg vet ikke mer enn det som står i artikkelen.

Gjest Hilde
Skrevet

Beklager, linken var feil!

Riktig nå.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

De to øverste plaggene i linken var greie nok, men resten var jo gresselige :overrasket: Uff :sur:

Skrevet

Jeg synes dette så kjempebra ut. Liker veldig godt både tunikaer og omslagsjakker/kjoler. Litt smålei trange (og ikke minst korte...) gensere, så dette ser ut til å bli et positivt tilskudd til H&Ms vanlige kolleksjon. Sees i september!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg liker også tunikaer og omslagstopper, men jeg synes det vi fikk en smakebit av så fryktelig "slafsete" ut.

Gjest Gjesta
Skrevet

Åh, det så deilig ut! Kjolen så deilig og feminin ut. Rosa og sløyfe (sikter til genseren) er litt for sukkersøtt for meg, men stilen og stoffet så deilig ut. Dette gleder jeg meg til!

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg syns de så deilige ut! Kozy og komfy!

Gjest gjest1
Skrevet

Synes heller ikke noen av plaggene var noe fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...