fruenge Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg tenkter på¨å bytte hudpleieserie. Ja, det har brukt litt om hverandre av Lancome, Christian Dior, Clinique ol. Hvilke merker kan dere anbefale? Tenker litt på Clearins, ble anbefalt den fordi den inneholder mye naturlige stofer. Og det er jeg opptatt av. Kom gjerne med både merker og erfarirnger, jeg mottar med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Dette emnet har vært oppe fleere ganger.. Bruk søkefunksjonen, der du vil få opptil flere treff. Synes forøvrig at Biotherm er knall- bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. desember 2002 #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Det har vært vannvittig mange tråder om hudpleie de siste 2 ukene- gjør ett søk du FruEnge. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2002 jepp, det er kanskje smart, tenk å være så glemsk at jeg ikke tenkte på det. Sorry, synes selv det er irriterende når ikke folk gidde å lete og nå gjorde jeg det samme. Lover å skjerpe meg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå