Champagnepiken Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har litt ujevn hudtone, men synes foundation blir for tungt nå om sommeren. Vurderer å prøve en farget dagkrem. Noen som har erfaringer med det? Og evt. et merke å anbefale?
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har ikke prøvd så mange, men er nesten fornøyd med Dermalogica sin. Jeg liker den fordi den har litt skimmerpartikler i seg, og fordi den har fysisk spf 15. Men jeg synes fargen er litt "skitten", på en måte. Den finnes i tre farger, og jeg har Medium. Dior har akkurat kommet med en ny farget dagkrem, og den frister i hvertfall meg. Men denne har bare spf 10. Aqua Fusion fra Lancome har også farget dagkrem, og denne er i hvertfall en fuktbombe, og jeg vet mange er fornøyd med denne. Du ble nok bare mer forvirret av vrøvlet mitt her.
Champagnepiken Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 Vel, jeg har god bruk for fukt, så kanskje jeg burde teste den fra Lancôme... Takk skal du ha!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har en farget dagkrem fra Estee Lauder som jevner seg etter hvor brun huden din er(supert nå om sommeren!). Koster litt,men det er jo ikke mye man trenger hver gang. Den ser veldig naturlig ut og legger seg ikke utenpå huden. Cliniques faget dagkrem er også bra- og billigere!
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Den fra LAncome (som Elphaba snakker om) kan i hvert fall jeg anbefale!
Søtpotita Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Den fra LAncome (som Elphaba snakker om) kan i hvert fall jeg anbefale! ← Korleis blir ansiktsfargen av denne? Er det fleire ulike nyansar å velga mellom?
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Ja, det er flere farger å velge mellom. Jeg ender alltid opp med foundation /farget dagkrem fra Lancome. De har farger som passer min hud desidert best.
Ling Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Dermalogica, Shiseido eller Dr. H. Flotte alle tre, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå