Gå til innhold

Blomster

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker dere samme blomster til dekorasjoner, knapphull og brudebuketten?

Eller har dere kun samme farger?

Og brukere dere kun en farge eller flere farger?

Hva synes dere er finest?

Tips om blomster som går fint sammen slik at en kan spare litt på dekorasjonene?

For feks callaer ol er veldig dyrt og det blir skrekkelig dyrt om en skal ha en 5-6 dekorasjoner av dem også :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Alt det du lister opp er helt vanlig. Du gjør akkurat som du vil.

Ang. borddekorasjonene, så ville jeg gått for noe som passer i farger og stil. F.eks har du en enkel armbukett med hvite calla og bånd rundt stilkene, så hadde jeg ikke laget svære, overdådige borddekorasjoner i knall rosa og brudeslør herfra til evigheten.

Snakk med dekoratøren din. Hvis du f.eks sier max 200 kr pr borddekorasjon, og hold stilen til buketten, så gjør hun det.

Gjest Gjest_Sienna_*
Skrevet

Vet noen av dere om linker til websider hvor det er bilder av blomsteroppsetning og dekorerte bord etc. Vet at mange av de amerikanske bryllupssidene har dette, men noen som har funnet noen bra linker?

• 1 år senere...
Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan det er å tørke brudebuketten etter bryllupet?

Skrevet
Kan noen hjelpe meg? Jeg lurer på hvordan det er å tørke brudebuketten etter bryllupet?

jeg tror kanskje noen på en blomsterbutikk vet det :tommel:

Skrevet

Vi holder oss til samme blomst, men i forskjellige farger. Jeg skal ha 5 store hvite calla til buketten, små hvite calla til brystbukettene. På bordene legger vi calla som er lilla i koppen med hvit kant sammen med strå på speil og setter tre klare telysestaker sammen (to calla på hvert bord). Veldig enkelt - og slett ikke dyrt.

Skrevet

Vi skal ha samme blomster og samme farger i alt av blomster. Det blir roser i varme høstfarger - røde, oransje, fersken, gule, med litt grønt innimellom. Brudebuketten får også et dryss av brudeslør.

Skrevet

Vi skal ha de samme blomstene og fargene i alt.

Skrevet
Vet noen av dere om linker til websider hvor det er bilder av blomsteroppsetning og dekorerte bord etc. Vet at mange av de amerikanske bryllupssidene har dette, men noen som har funnet noen bra linker?

På denne siden har jeg funnet en del bra bilder i allefall

Bernzonz blomster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...