Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg datt neddi utedassn og nå sitter jeg her på laptopen. Ca 1 meterdeep shit ass er det noen som ler av denne bør dere gå heim og skamma dykken!
Duracell Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg datt neddi utedassn og nå sitter jeg her på laptopen. Ca 1 meterdeep shit ass er det noen som ler av denne bør dere gå heim og skamma dykken! ← Ja jeg vet hva du sikter til.. Utrolig mange brukere så er i deep shit om dagen. Endelig noen som faktisk ER i dyp dritt!
Duracell Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Vil du ha tau??? ← Døh, hun sliter nok fra før, om ikke du skal komme og hjelpe henne med selvmord...
Gjest Grønn Frosk Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Det hadde jo vært stil over det da... Ung kvinne funnet hengt, dekt av egen avføring... Men nå mente jeg egentlig at jeg skulle være snill og hjelpe den unge frøkna opp da. Med hjemmelagd hampetau og greier
Duracell Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Hamp... Til Towelie... Vil du hun skal brenne ned hele shitten hun er deep i, eller?!?! "Ruset hengt kvinne funnet med laptop, delvis forsvunnet ned i sin egen avføring. Rettsmedisinerene trengte et halvt år på å lappe sammen hendelsen, da hele utedoen var eksplodert grunnet åpen ild og flyktig metangass."
Gjest Grønn Frosk Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Faen... jeg tenke vi kunne røyke hampen etterpå, jeg... Hmmm... Da får du bare bli i den deepe shitten din, Towelie. Her stannar vi og røker tobakk
Duracell Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Faen... jeg tenke vi kunne røyke hampen etterpå, jeg... Hmmm... Da får du bare bli i den deepe shitten din, Towelie. Her stannar vi og røker tobakk ← "Frodo. Ni tycker ni er så jævli kuul, kan få oss at gå vad faan' ni vil!"
Gjest Grønn Frosk Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Men siden dassringen nå teknisk sett er ledig, så setter jeg med til rett, jeg. Spiste kebab i går, og den må ut
Gjest Miloine Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Har du falt ned nå igjen Towelie? At du aldri lærer å slå ut arma! Endret 21. juni 2006 av Miloine
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Sleng ned noe hampetobakk til meg da, gandalf! Så glemmer jeg min misnøye
Gjest Grønn Frosk Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Du kan få litt, men du får ikke fyre den opp mens jeg sitter her. Vil ikke brenne mine delikate rumpeballer.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Det er nå ikke lov å røke i norsk kvinnegorum heller. La oss gå i kjellern til Hege, jeg vet hvor hun bor. Jeg har sett henne på frisøren i brennåsen!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er så tøff at jeg bæsjer i lovverket. Men jeg kan godt bli med i kjelleren for det. Men da vil jeg ha ficklampan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå