Gjest Gjest_Sienna_* Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Vi er veldig nære å bestemme oss for dato til bryllupet og tenker på 25 aug 2007, MEN vi skal ha hageselskap med telt og kirken er bare ledig denne datoen (midten av juli er ikke aktuelt!)....noen som har vært i bryllup i slutten av aug og kan huske været?? Vi kan jo aldri garatere for været, men er bekymret for været så sent i aug og telt (skal ha stort telt med tregulv, hvit inner duk etc, ca. 100 gjester). Lest andre kommentarer til telt og varme og at det bråker etc. Kommentarer??
Missbumblebee Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg har vært i bryllup i slutten av august, og da var det så varmt at vi holdt på å smelte bort. Pleier det ikke ofte å være sånn at når skolen begynner igjen, da setter varmen og sommerværet inn for fullt?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Et vennepar av mamma og pappa giftet seg i fjor, og de hadde sjekket langt bakover at 6. august var den beste dagen hele sommeren statistisk sett. Den 6. august i fjor høljet det ned... Uken etter hadde mamma og pappa sølvbryllup - og vi hadde strålende vær
Gjest Gjest_Sienna_* Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Hehe, takk for svar....prøver bare å finne ut om noen faktisk har vært i bryllup som hadde pent vær i slutten av aug...man vet jo aldri - dette er på Østlandet. Blir det kaldt får vi kjøre på med varme i dette teltet!!!
Gjest HB Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Vi giftet oss 24. august 2002 og hadde strålende vær, men det var trykkende hett. Sånn tordenværhett. Faktisk så ble det litt mørkt rett før vielsen og jeg fikk mine lykkeregndråper i sløret på kirketrappen, men det gikk over. De bunadskledde hadde det hett! Dette var i Østfold. Dagene før og etter var stort sett vanlige fine, varme sommerdager. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har hørt at det betyr lykke hvis det regner i et bryllup. Så da er det bare å håpe på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå