Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Vet jo at man skal være skeptisk til alt man får tak i på nettet og alt som er superbillig i forhold til original pris.

Men fant disse buksene : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...tot=1628&page=2

Og følte at dette var troverdig , samtidig som jeg var innom hjemmesiden til firmaet og det ser jo ut som om det er ryddige forhold.

Men er det noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg med noen bedømmelser på om dette er reinspikka bullsh** eller om det faktisk er ordentlig? De selger jo D&G og andre "fashion" merker...

xx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette ikke er ekte Rock and Republic jeans nei. Den skal ha syv krystaller nederst på kronen, denne har mange flere. I tilegg er prisen for lav, og de selger for mange merkeklær. Og det blå merke på oversiden hvor det står Victoria Becham for rock and republic skal være laget av litt finere stoff.

Men ellers ser den helt ok. Dersom du ikke bryr deg om den er ekte eller ikke så ville jeg gått for den. Personlig foretrekker jeg Madrid modellen med 2 prosent elastin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...