Gjest Epona Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Vi bor i et myggområde, med skogen rett utenfor. Og MÅ ha soveomsvinduet åpent om nettene for å få luft og okei temperatur. Med åpent vindu komemr selvsagt disse blodsugende fæle flygevesenene, og forsyner seg grovt av både meg og sambo. Jeg orker ikke mer!! Blir oppspist hver natt! Har noen noen tips til hvordan man kan forhindre dette?? Uten å måtte dusje seg i myggspray før man legger seg? Finnes det myggnettinger i str vindu? :klø:
Gjest Madeline Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Vi har myggnetting foran soveromsvinduet vårt. Det kjøpte vi på byggmakker, men du får det nok i andre butikker også. Du får myggnetting i flere forskjellige str. slik at det passer til de vinduene/dørene du har.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Vi har tenkt å skafe oss myggnetting, men foreløpig har vi på en vifte på soverommet. Mygg liker ikke vifter!
LilleBille Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Vifte hjelper veldig Ellers selger Clas Olsson myggnett - og de koster heller ikke all verden - kr. 109,- for vindu - og 298,- for dør.
tommeline Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Vi har myggnetting som vi kjøpte på rull. Fester en borrelås rundt vinduskarmen og klipper nettingen til i passe størrelse. Fungerer bra!
Nemmera Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Vi har myggnetting som vi kjøpte på rull. Fester en borrelås rundt vinduskarmen og klipper nettingen til i passe størrelse. Fungerer bra! ← Det har vi også Kjøpt på en jernvarehandel, er av merket scotch (usikker på om det ble stavet riktig, men er samme merket som vanlig tape ofte er av). Det eneste som kommer igjennom er pollen
Gjest Epona Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Takk for mange gode tips!!! :bukke: Vi skal definitivt få tak i myggnetting, for dette her orker jeg ikke mer!
Gjest Husmora Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Noen som vet om man får myggnetting med rammer? Har sånn som festes med borrelås og jeg er ikke helt fornøyd. Når man må åpne og lukke vinduene endel, så blir borrelåsen dårlig, gubben glemmer å lukke den helt osv
Lilletrollet Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Myggnetting er et must på denne tiden av året! Ellers blir jeg spist opp...de rører ikke mannen.. Bare jeg som blir spist!
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Myggnettingen fungerer kjempebra hos oss! Er så fornøyd! Ikke et insekt på soverommet! Vi har vindu som åpnes innover - enten det åpnes helt (som en dør) eller står på glipe, så komemr ruten inn i romemt. Dermed har vi nettingen hengende på utsiden av huset, og vi slipper å måtte rive den av og på, så den henger som bare juling Men trenger en annen lørsning til terassedøren - der skulle vi hatt en sånn ramme.. Så jeg spør som Husmora - noen som vet om hvor en kan kjøpe myggnetting på ramme? Eller noe annet lettvint for ting som skal åpnes hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå