mee mee Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 da jeg var yngre bruke jeg bl.a ralph, escada og cool water, og laura. de duftene hater jeg.. blir kvalm hvis jeg kjenner noen har de på seg.. hvilken parfymer er det du hater duften av?
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Ikke hater, men er drittlei... Guess by Guess, Bvlgari Blv, Allessandro dell'Acqua, L'Instant de Guerlain, Cristobal de Balenciaga, J.-Lo Miami Glow. I tillegg liker jeg hverken J'Adore, L'Eau d'Issey eller D&G Light Blue, men de har jeg ikke selv. Jeg synes også stort sett sommerparfymene til Escada lukter godtebutikk.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 hvilken parfymer er det du hater duften av? ← Light Blue. Miss Dior Cherie
Prinsesse på erten Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Amarige fra Givenchy gir meg frysninger... Aldri hatt den selv, men når en Amarige-bruker går forbi meg på gaten er det ikke langt fra at jeg kjenner siste måltid banke på lukkemuskelen... Har faktisk aldri blitt lei en parfyme jeg har brukt, tror jeg... Min første var L'eau d'issey og den elsker jeg fremdeles.
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vet ikke hva parfymene heter, men når folk (gjerne eldre og middelaldrende damer) setter seg ved siden av meg på bussen med tydelig dunst à la Opium, da merker jeg at det blir noen korte åndedrag fram til neste stopp. Tunge parfymer i svært små mengder kan være godt det, men det skal ikke mye til før de blir kvalmende.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Light Blue og Cool Water + Kvinnekroppen... Det VRENGER SEG...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Ralph Lauren, Tommy Girl, Light blue, Laura og Cool Water er alle i samme gate, og jeg er veldig lei av slike parfymer. Escada er jeg som mange andre her også lei av.
AnLin Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Uff cool water får jeg også frysninger av ligeså med Laura.. Sliter med å finne en god duft som er frisk og lett og romantisk. Skal gifte meg snart og har lyst på ny parfyme.. Noen som har noen gode forslag??
Prinsesse på erten Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Uff cool water får jeg også frysninger av ligeså med Laura.. Sliter med å finne en god duft som er frisk og lett og romantisk. Skal gifte meg snart og har lyst på ny parfyme.. Noen som har noen gode forslag?? ← Har du prøvd Gucci sin? Den store firkantede flasken med stor rund kork og rosa innhold. Både frisk og romantisk, synes jeg... Og så er det Stella da. Av Stella McCartny. Veldig god! Endret 21. juni 2006 av Prinsesse på erten
Wonders Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Er enig med alle over jeg. Pluss denne fæle Paris-parfymen, og Red Door er FÆL -og til menn er jeg møkk lei ROMA og Jean Paul Gaultier, så harryyyy Liker det meste av BOUCHERON, og Therry Mugler
wind-up bird Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vet ikke hva parfymene heter, men når folk (gjerne eldre og middelaldrende damer) setter seg ved siden av meg på bussen med tydelig dunst à la Opium, da merker jeg at det blir noen korte åndedrag fram til neste stopp. Tunge parfymer i svært små mengder kan være godt det, men det skal ikke mye til før de blir kvalmende. ← Kanskje poison (fra dior?)? Jeg presterte å prøve hypnotic poison en gang i tiden på en flyplass, det var ikke det lureste jeg har gjort.. Lurer den dag i dag på hva som motiverte en 15 år gammel jente til å spraye den på håndleddet Skrubbet halve armen på toalettet etterpå, lukten satt der enda, og jeg var småkvalm resten av dagen.
loffen Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Uff cool water får jeg også frysninger av ligeså med Laura.. Sliter med å finne en god duft som er frisk og lett og romantisk. Skal gifte meg snart og har lyst på ny parfyme.. Noen som har noen gode forslag?? ← Prøv Gucci Eau de Parfym II. Love it!
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Angel er også høyt oppe på hate-lista mi.
Tusseline Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Light Blue, Angel og alle Escada sine dufter, også en fra Estee Lauder som jeg ikke husker navnet på i farten.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Ralph Lauren Blue og Pure Poison lukter begge dofrisker.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 (endret) J'adore (uidentifiserbar og litt emmen lukt) Fatter ikke at denne er så pop. Jean paul classique (brukte den myyye tidligere, men jeg tror jeg fikk overdose på et eller annet punkt) Light Blue er kanskje den kjedeligste parfymen jeg vet om, og den lukter som den billige håndvasken med sprit som vi har på jobben. ...og Angel, selvfølgelig. Den blir aldri god på, selv om du bruker lite (noe de færreste Angel-elskere gjør...) Endret 21. juni 2006 av Blanca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå