Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor må alle lage så sinnsykt mange sesonger på seriene, Greit når en sesong er avsluttende. Men når Lost etter to lange sesonger ikke er slutt og Prison break heller ikke var ferdig etter en sesong og over 20 episoder så synes jeg det blir for teit.

Hvorfor kan ikke flere heller lage sesonger alla 24 (selv om jeg ikke ser dette så er det et bra eksempel) som er ferdig etter de 24 episodene og heller begynner med en ny handling i neste sesong!

Kjenner jeg blir litt irritert og rett og slett lei...

Endret av Krista83
Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ja, det er tragisk det der.

Skrevet

jeg er helt enig, håper terroristene dreper jack en gang for alle nå

Gjest Frigg
Skrevet (endret)

Av ren gjetning (eller noe sånt) kan jeg tenke meg til at det har noe med penger å gjøre.

En serie som er veldig populær har mange seere. Og serie som har mange seere er jo egentlig bare et stort reklamepublikum. Og et stort potensiellt reklamepublikum tiltrekker seg som regel en god del pengesterke annonsører.

Disse igjen betaler skaperne av en serie masse penger enten som sponsor for programmet da de får eksklusiv reklame rett før/etter programmet(jfr "programmet sponses/presanteres av.."), eller i reklamepausene i programmet.

Som regel for at en serie skal dø må folk slutte å se på den. Som f.eks de gjorde med Joey. Og nå er den serien tatt av plakaten for evig og alltid.

Forhåpentligvis.

Endret av Frigg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...