kitekatt Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Omsider kommer bryllupsbildene. Vi har ikke hatt nettilgang siden vi var på bryllupsreise, derfor har det tatt sånn tid. Det vil også bli lagt ut flere bilder i galleriet etterhvert som vi får innhentet flere fra venner og kjente Bl.a. bedre bilde av bordpynten osv Link ligger i signaturen min Tjohoo! Endret 21. juni 2006 av kitekatt
AnLin Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Kjempe fine bilder. Så nydelig brud du var! Vi har bare 2 og en halv uke igjen til bryllupet vårt og begynner å bli litt stressa! Var hos systua og prøvde brudekjolen for siste gang..så nå er det mye som er i orden. Kos dere som fortsatt nygift!
Gjest Piper Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Dere var kjempe flotte Var det meningen å ha de fotografiene i bakgrunnen på fotografbildene? Regner jo med det, siden dere har det. Men måtte bare spørre
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 ja,det lurte jeg litt på og,,,veldig fine bilder.,men det eneste jeg liksom så var alle de gamle gubbene bak.....
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Så flotte bilder! Buketten din var nydelig, og den kjolen satt jo bare helt perfekt på deg
Lykketrollet Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Du er superskjønn!!! Masse flotte bilder!
kitekatt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2006 Dere var kjempe flotte Var det meningen å ha de fotografiene i bakgrunnen på fotografbildene? Regner jo med det, siden dere har det. Men måtte bare spørre ← hehe, nei det var ikke meningen i det hele tatt. vi skulle ta bilder ute ved fontenen, men det regnet så fælt. så i all hast fikk vi ta bilder inne på stortingskammeret på Engebrets. Ble så masete, og ingen tenkte på bildene på veggen. Jeg glemte tilogmed å ha med brudebuketten På toppen av det hele så ble mesteparten av bildene ødelagt. Alle av familien med oss og forloverene. Det ene kameraet til fotografen var det noe galt med, så bildene ble bare søl. Lei meg for at vi ikke gikk til skikkelig fotograf, men vi tenkte at siden vi har en fotografvenn og han ville gi oss detet i gave var det hyggelig. Dumt i ettertid.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 hehe, nei det var ikke meningen i det hele tatt. vi skulle ta bilder ute ved fontenen, men det regnet så fælt. så i all hast fikk vi ta bilder inne på stortingskammeret på Engebrets. Ble så masete, og ingen tenkte på bildene på veggen. Jeg glemte tilogmed å ha med brudebuketten På toppen av det hele så ble mesteparten av bildene ødelagt. Alle av familien med oss og forloverene. Det ene kameraet til fotografen var det noe galt med, så bildene ble bare søl. Lei meg for at vi ikke gikk til skikkelig fotograf, men vi tenkte at siden vi har en fotografvenn og han ville gi oss detet i gave var det hyggelig. Dumt i ettertid. ← Det var jo litt kjipt ja.... Har dere noen flotte bilder av dere fra festen? evt fra kirken? Får virkelig håpe at noen ved en tilfeldighet nærmest har tatt et helt perfekt brudebilde da!!! Og at noen har bilder av den nydelige buketten din... Fin var du iallefall! Og gøy så det ut som du hadde!
kitekatt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2006 Det var jo litt kjipt ja.... Har dere noen flotte bilder av dere fra festen? evt fra kirken? Får virkelig håpe at noen ved en tilfeldighet nærmest har tatt et helt perfekt brudebilde da!!! Og at noen har bilder av den nydelige buketten din... Fin var du iallefall! Og gøy så det ut som du hadde! ← Ja...vi har ikke så mange fine med bare oss. Lurer litt på å enten bruke det som ligger som nr 5 nedover venstre kolonne på kirkegalleriet, eller et evt. det som ligger som nr. 4 nedover venstre kolonne på fotografbildene.Kanskje lage det i svart hvitt og gjøre bakgrunnen mer diffus eller noe. Usikker der...på det fra kirken synes jo klærne og buketten, men det er veldig i profil, da...ellers synes jeg det er et hyggelig bilde som viser mye Hva synes dere?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Er det statue av Johannes Brun jeg ser på første bildet under Festen? Da ligger det evnt på Johannes Brunsplass i Oslo sentrum. Har aldri vært der inne, men det så jo kjempefin ut. Gratulerer med vel overstått! Du var en fantastisk flott brud!
kitekatt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hvor var festen hen? Flotte lokaler ← Restaurant Engebret på Bankplassen 1 i Oslo. Anbefales på det sterkeste!!!! NYYYDELIG mat, bra service, BILLIG!!!! Betaler ingenting for leie eller noe, bare kr. 1100 pr. person inkl. vin til maten, mineralvann til ungene, champagne og cognac/ kaffe. Kom på 40.000 kr. Vi var 50 til middag og tilsammen 70 til kake. Dette er inkludert det jeg og mannen min drakk for i baren etterpå. Og selv om det stengte halv tre, fikk vi feste til 05. Er SÅ fornøyd med stedet. Menyen var: Forrett: Grillet ørret på urtesalat med rømmedressing Hovedrett: Grillet indrefilet av okse (det MÅ ha vært ihvertfall 200 gram) med pommes anna, sauterte grønnsaker, stekt skogsopp og rødvinssaus. Dessert: Creme Brulee med bringebærsorbet. Så jeg syntes det var BILLIG. Det er jo en av oslos mest eksklusive restauranter Anbefale Endret 21. juni 2006 av kitekatt
kitekatt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. juni 2006 Er det statue av Johannes Brun jeg ser på første bildet under Festen? Da ligger det evnt på Johannes Brunsplass i Oslo sentrum. Har aldri vært der inne, men det så jo kjempefin ut. Gratulerer med vel overstått! Du var en fantastisk flott brud! ← Har ikke peiling. Det ligger på Bankplassen 1. På andre siden av fontenen for gamle logen
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Restaurant Engebret på Bankplassen 1 i Oslo. Anbefales på det sterkeste!!!! NYYYDELIG mat, bra service, BILLIG!!!! Betaler ingenting for leie eller noe, bare kr. 1100 pr. person inkl. champagne og cognac/ kaffe. Kom på 40.000 kr. Vi var 50 til middag og tilsammen 70 til kake. Dette er inkludert det jeg og mannen min drakk for i baren etterpå. Og selv om det stengte halv tre, fikk vi feste til 05. Er SÅ fornøyd med stedet. Menyen var: Forrett: Grillet ørret på urtesalat med rømmedressing Hovedrett: Grillet indrefilet av okse (det MÅ ha vært ihvertfall 200 gram) med pommes anna, sauterte grønnsaker, stekt skogsopp og rødvinssaus. Dessert: Creme Brulee med bringebærsorbet. Så jeg syntes det var BILLIG. Det er jo en av oslos mest eksklusive restauranter Anbefale ← Jøss... Bestis og jeg holdt på å spise der for noen uker siden, men det var så svindyrt
kitekatt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2006 Jøss... Bestis og jeg holdt på å spise der for noen uker siden, men det var så svindyrt ← Ja jeg vet...derfor syntes jeg det var så vanvittig billig å ha festen der. Vi fikk ha hele 2. etg (Festsalen og langstuen) Og fikk ha baren nede til mottagelsen uten å betale noe for det. Og de stilte opp med ALT. Bartender, kokte pølser vi hadde tatt med oss klokka 01, satte frem og alt. Og vi betalte KUN for mat og drikke. Er SÅ fornøyd og mer eller mindre sjokkskada over at dette var mulig på det stedet
Fjellrypa Skrevet 6. juli 2006 #20 Skrevet 6. juli 2006 Så fine bilder dere har tatt! Moro å få se hvordan dere hadde det. Takk! Gika (under nytt nick)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå