BIRE Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hva slags doning/ bil .hest -sykkel har dere valgt?Priser?? Jeg selv har valgt hest og vogn,er så fint med hester..Med to hester ,kusk og vikoriansk vogn ..for en time blir det ca 5000kr.. Blir sikkert kjempe fint .. Bire
MarianneHR Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Mener du hvordan vi ankom festlokalet? Vi kjørte VW Touran, (splitter ny og festpyntet) kjempefint med god plass i baksetet til mye kjole og min manns lange bein.
Gjest AGF Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Vi ankom lokalet i limousin. Ble overraskende hentet hos fotografen. Gave fra svigerinna.
Scorpina Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Vi kom på skateboard..... Hehe..neida - vi kom i limousin. Ei venninne kjente en som kjente en som..etc etc...og ergo fikk vi leid hvit limo som først henta meg hos frisøren, som kjørte oss til tinghuset - så limo fra tinghus til fotograf og fra fotograf til festlokalet. Total sum? 900,- (INKL ei lita flaske musserende til oss )
Gjest -Tone- ikke innlogget Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Neeei, det vet vi ikke. Men vi ønsker ikke bruke penger på å leie noe heller. Og ikke er det noen gjester som har fancy bil heller tror jeg. Så da blir det vel vår grønne toyota avensis stasjonsvogn da? Den er fin den altså, og dessuten står jo da barnesetet klart til lillegutt (som skal døpes samtidig ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå