Gå til innhold

Hjertesukk fra forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikningslag for venninna mi i morgen (torsdag, ja, jeg vet det!), men det jeg har planlagt ser ut til å gå i vasken med tanke på været! Aner ikke hva jeg skal gjøre nå! Tenkte vi skulle begynne dagen tidlig med en båttur og piknik, men det blåser ganske mye og fare for regn, så jeg vil ikke utsette gjengen for det... Har dere ideer som ikke krever alt for mye planlegging nå dagen før? Dette er fra formiddagen og utover til i 1-2tia, da har vi andre planer som fungerer...! :grine:

Vil så gjerne gjøre noe gøy, selv om jeg etter å ha lest andres innlegg om kjempemessige utdrikningslag har funnet ut at jeg ikke kan måle meg med det. Jaja! Vi får det nok kjekt til slutt, trenger bare noen kjappe forslag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mulig med innendørs piknik. Ikke like koselig som utendørs, selvfølgelig, men det kan bli stemning av det også. Rydd unna alle møblene i stuen, flytt alle potteplantene du finner inn, og legg et teppe på gulvet. Sørg for å ha champagne og selskapsleker på lur, så skal du se det blir stemning av dette også. Kanksje ikke et veldig spennende eller orginalt påfunn, men i det minste noe som ikke krever alt for mye om-planlegging.

Skrevet

Er jo flere ting man kan gjøre innendørs.

Innendørs piknik som ble foreslått over her er jo en idé.

Eller finn frem noen fiiiiine badedrakter ;) (kanskje de gamle til mødrene deres), svømmehetter, baderinger osv og stikk til nærmeste svømmehall. Der kan dere f.eks. prøve dere på synkronsvømming e.l. :ler:

Skrevet

Innendørspiknik/champagnefrokost er kult og krever minimalt med planlegging. Ellers kan man jo møtes ute til brunch også?

Skrevet
Er jo flere ting man kan gjøre innendørs.

Innendørs piknik som ble foreslått over her er jo en idé.

Eller finn frem noen fiiiiine badedrakter  ;) (kanskje de gamle til mødrene deres), svømmehetter, baderinger osv og stikk til nærmeste svømmehall. Der kan dere f.eks. prøve dere på synkronsvømming e.l.  :ler:

:hoho:

Innendørs piknik er vel det enkleste å lage til, hvertfall om dere har et hus/leilighet tilgjengelig!

Skrevet

Takk for tips!!! Jeg fikk plutselig litt inspirasjon og ideer til å finne på noe, så dette blir bra tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...