Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Ok, saken er det at, jeg har vært sammen med min kjæreste i over fire måneder nå og vel jeg har ikke hatt sex i det heletatt med han.. Jeg vil da ikke se på meg som noe seksuelt overaktiv person, men en vanlig person.. Men jeg er blitt litt smålig frustrert siden jeg ikke har fått meg noe som helst disse fire månedene, jo da, jeg har blitt gjort smålige ting på 5-6 ganger, men det er det.. Ikke noe mer.. Greit, jeg er kanskje litt kravstor, men jeg syntes da jeg kan få noe.. Hadde jeg vært singel kunne jeg fint greid meg uten verken sex eller andre ting, men nå har je gliksom et mannfolk til disposisjon.. Så har jeg rett til og være smålig frustrert, eller er jeg bare egoistisk?
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Hele tiden har det vel vært at noe hindrer han, vel til og ha sex da, og fingre meg går tydeligvis ann, men det gjør han bare ikke lengre.. For meg er det meget frustrerende og leve i et forhold hvor kun han kan smålig tifredstille meg, for hvis jeg f.eks tar på han et sted som regnes som seksuelt får jeg pent beskjed om og ikke gjøre det, eller slutte... Kan godt hende jeg er egoistisk og slem, men jeg er en tanke frustrert og..
tommeline Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Når jeg ser på nicket ditt regner jeg med at du er 20 år, og svarer utifra det. For meg høres det ut som han har problemer med det seksuelle på en eller annen måte, om det nå er no fysisk eller at han vil vente eller noe. Ettersom han fingrer deg høres det jo ut som han er opptatt og obs på deg og dine ønsker. Jeg syns dere har vært sammen såpass lenge at du kan ta det opp med ham og få en forklaring på hvorfor han gjør som han gjør, så får du heller vurdere hva du vil gjøre etter det.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Han tenner ikke på deg lenger. Kanskje får han sexbehovet sitt oppfylt hos andre. På kondomeriet.no finner du gode erstatninger for pikk.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Du er ikke egoistisk og slem. Han har tydeligvis et problem med det seksuelle, for eksempel prestasjonsangst, dårlig selvtillit etc. Kanskje han ikke har hatt sex før??? Kanskje han har hatt noen dårlige opplevelser for eksempel at han ikke har fått den opp? Du må ihvertfall snakke med han.
Gjest Aethra Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Nope - dine forventninger er helt normale, og du er verken egoistisk el slem. Jeg sier som de andre; snakk med ham. (Hvis det ikke fungerer/du merker at han ikke vil snakke om det, kan du jo alltids prøve deg på å snakke dirty til han for å gjøre stemningen mer seksuell..) Har dessverre ikke noen særlig gode råd (utover de litt tullete rådene ovenfor) - men skjønner veldig godt at du er frustrert. Håper det ordner seg for deg!
Gjest Gjest_Yme_* Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Nope - dine forventninger er helt normale, og du er verken egoistisk el slem. Jeg sier som de andre; snakk med ham. (Hvis det ikke fungerer/du merker at han ikke vil snakke om det, kan du jo alltids prøve deg på å snakke dirty til han for å gjøre stemningen mer seksuell..) Har dessverre ikke noen særlig gode råd (utover de litt tullete rådene ovenfor) - men skjønner veldig godt at du er frustrert. Håper det ordner seg for deg! ← Helt særiøst, så tipper jeg at han har liten tiss og er veldig flau over det!
Gjest KA Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Kan godt hende han rett og slett er for sjenert til å ta initiativet til noe mer enn petting. Har du prøvd å ta initiativet selv? Hvis han regelrett avviser deg er det nok noe psykologisk ute på gang.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil nok tippe det er noe psykisk siden han før har hatt litt problemer med seg selv, men jeg har pratet mye med han o.s.v, men det virker ikke som om det fører noe lengre... Sex kan jeg mest trolig greie meg uten så lenge jeg blir tilfredstilt på en annen måte, men når det heller ikke skjer så.. Nei nei, men da har jeg hvertfall lov til og være frustrert, han ble nemlig meget oppgitt når jeg nevnte dette til en vennine og han så at jeg skreiv det på msn.. Jeg får vel bare slutte og nevne det for hver gang jeg nevner at jeg kanskje er litt frustrert så virker det som om han hvertfall gir opp..
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil nok tippe det er noe psykisk siden han før har hatt litt problemer med seg selv, men jeg har pratet mye med han o.s.v, men det virker ikke som om det fører noe lengre... Sex kan jeg mest trolig greie meg uten så lenge jeg blir tilfredstilt på en annen måte, men når det heller ikke skjer så.. Nei nei, men da har jeg hvertfall lov til og være frustrert, han ble nemlig meget oppgitt når jeg nevnte dette til en vennine og han så at jeg skreiv det på msn.. Jeg får vel bare slutte og nevne det for hver gang jeg nevner at jeg kanskje er litt frustrert så virker det som om han hvertfall gir opp.. ← Hvis du nevner dette til venninnene dine når han er til stede skjønner jeg godt at han blir "oppgitt"! Jeg hadde blitt rasende, faktisk.
Gjest Tyr Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Hvis du nevner dette til venninnene dine når han er til stede skjønner jeg godt at han blir "oppgitt"! Jeg hadde blitt rasende, faktisk. ← Der er jeg faktisk veldig enig med deg -gjest-. Gutten har "problem" i hodet sitt og en sånn utlevering i hans påsyn, gjør det ikke bedre..
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Hvis du nevner dette til venninnene dine når han er til stede skjønner jeg godt at han blir "oppgitt"! Jeg hadde blitt rasende, faktisk. ← Veldig enig. Dette er en privatsak mellom deg og han.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil nok tippe det er noe psykisk siden han før har hatt litt problemer med seg selv, men jeg har pratet mye med han o.s.v, men det virker ikke som om det fører noe lengre... Sex kan jeg mest trolig greie meg uten så lenge jeg blir tilfredstilt på en annen måte, men når det heller ikke skjer så.. Nei nei, men da har jeg hvertfall lov til og være frustrert, han ble nemlig meget oppgitt når jeg nevnte dette til en vennine og han så at jeg skreiv det på msn.. Jeg får vel bare slutte og nevne det for hver gang jeg nevner at jeg kanskje er litt frustrert så virker det som om han hvertfall gir opp.. ← Mange mulige årsaker: 1. Han er homofil. 2. Han tenner ikke på deg av andre grunner 3. Han er impotent 4. Han tror han er impotent (har kanskje noe slapp ereksjon elns.) 5. Han har komplekser for penis (liten, skjev osv) 6. Han er seksuelt avvikende på en-eller-annen måte. Du må spørre ham direkte om hvorfor. CD
Gjest joje Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Siden du er 20 år, så regner jeg med at han er rundt den alderen han også. Det kan jo tenkes at han ikke har hatt sex før og har er litt redd for hva som vil skje den første gangen. F.eks at han ikke får den til å stå eller at han skal komme med en gang. Hvis du tilegg har hatt hatt sex med andre før og har snakket mye om det til han, kan det hende at han er redd for å ikke greie å tilfredsstille deg eller at du ikke synes at han er bra nok. En annen mulighet kan jo være at han ønsker å vente med å ha sex til dere kjenner hverandre bedre. Det er faktisk en del som ønsker å vente en stund selv om de er 18+. Hvis du er glad i han og ønsker å fortsette forholdet, synes jeg i hvert fall at du bør høre på hans ønsker. Man må være to for å få et forhold til å fungere. Kanskje dere kan møtes et sted på halvveien? Eller kanskje du kan hjelpe han til å komme til det nivået du ønsker. Ikke krev for mye av han i hvert fall. La han bruke den tiden han trenger. Det er ikke verdens undergang å gå fire måneder uten sex. Det synes i hvert fall ikke jeg.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Jeg nevnte det til ei vennine, at jeg er frustrert pga sånne ting, jeg nevnte ikke noe om at det var hans skyld o.s.v.. Bare at jeg var frustrert..
Viviwoom Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Fire måneder er ganske lenge, synes iallefall jeg. Han har åpenbart ett eller annet problem, enten det har med deg eller med ham selv å gjøre. Dere har vært sammen såpass lenge at det burde gå an å snakke om slike ting. Ta det opp på en pen måte. Ikke anklag ham for noe, eller legg for mye press på ham. Fortell ham hvordan du opplever situasjonen, og spør om det er noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Kan det være noe så enkelt at han vil vente med samleie til forholdet er eldre? Om det er tilfellet så KAN det være at han har sluttet med andre ting pga at han er redd for å skape en situasjon som fører til at han enten må avvise deg, eller at han gjør ting han i utgangspunktet ikke helt hadde tenkt skulle skje helt ennå. Vet bare at jeg tenkte slik (var i 20 åra da), uten at det var noe problem verken med meg, partneren, eller forholdet. Forskjellen var at jeg var åpen om det helt fra starten av for å unngå misforståelser.
Gjest Tanita Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Jeg tror han har liten ***** eller noe i den duren. Tror nok jeg kanskje hadde gitt opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå