Gjest Singelfrøet Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg makter snart ikke mer. I dag var jeg hos legen og fortalte om voldtekten, begynte å gråte og bruke klinekx, og nå kommer han jeg har vært elskerinne til i over ett år, fra og til. Jeg sa at det er greit at han kommer, men at jeg ikke vil ha sex. Han sa det er ok, men ingen sex mer. Er redd for AT HAN skal misforstå, og jeg klarter ikke mer med sex. ETtter voldktekten er jeg begynt å ... nå ringe han på. Skjnønner han det?
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Er det her seriøst? Hvis ikke dette er en mann du kan snakke ut om ting med så hiv han på dør til du føler du takler stiuasjonen...
Henna Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Føler du at dere har et forhold ikke bare basert på sex, men at dere også kan snakke godt sammen, så bør du vel kanskje sette deg ned og forklare han hvordan du har det? Vanskelig for han å forstå hvorfor du nå vil ha den avstanden hvis du ikke forteller hvorfor. Men om det som har skjedd er noe du vil fortelle han er noe du selv vet best. Og hvis du ikke ønsker mer ut av dette forholdet du har med denne mannen, slik som du føler det nå, bør du si klart ifra at du ikke kan fortsette slik og skape en avstand til han. Bruk tiden på deg selv og til å takle de følelsene du sliter med. Har du andre, hvis han ikke er den personen, noen nære av deg eller lege, psykolog alternativt som du kan fortsette å snakke med om det som har hendt deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå