maxifula Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hei! Trodde aldri jeg skulle si det, etter å ha lest så utrolig mye bra om dermalogica, men jeg har fått verre hud av de produktene! Eneste som har blitt bedre er at de sorte prikkene har blitt litt mindre synlige. Ellers har jeg fått mye mer kviser, ofte store byller. Huden på haka og panna er ujevn og jeg har rødlige prikker hele tiden, og jeg kan ikke huske sist huda mi var kvisefri. Jeg er 21 nå, og de siste 6 mnd har huden min vært veldig uren. Jeg begynte med dermalogica for ca 8 mnd siden, og trodde huden min skulle bli bedre etter det. Men nei. Er det noen andre som har samme erfaring?? Jeg har ikke kviser på kinnene, men mest i t-sonen, spesielt på haka. De forsvinner ALDRI, og jeg har rødlige områder hele tiden. Har fått dalacin av legen, men det funker heller ikke. Hva kan funke, hvis ikke dermalogica virker på huda mi? Har tenkt litt på vichy som man får fra apoteket. Noen som har gode erfaringer med det? Er intr. i å høre fra folk som har dårlig erfaring med dermalogica hvertfall, for å høre hva som har funket for dem! Trenger også tips til en fuktighetskrem som passer bra for hud som er dehydrert, men fet. Takker for alle tips!! Please hjelp meg!
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Høres ut som du reagerer allergisk på produktene? Jeg har dessverre ingen gode forslag, annet enn at du muligens er ute etter produkter for svært sensitiv hud, som funker.
Gjest Yzma Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Har aldri opplevd det med dermalogica...Har faktisk blitt mye bedre av det:) Tror også du har reagert på noe som er i produktet deres. Jeg har prøvd Darphin...syns det lukter litt sterkt og litt for søtt, men ellers vil jeg anbefale det:)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Idiotisk å si at Dermalogica er dårlig! Det er et veldig bra merke som funker for mange. Det er tydeligvis ikke riktig for din hudtype, men det betyr da slettes ikke at det er noe feil med produktene!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Idiotisk å si at Dermalogica er dårlig! Det er et veldig bra merke som funker for mange. Det er tydeligvis ikke riktig for din hudtype, men det betyr da slettes ikke at det er noe feil med produktene! ← Det var da voldsomt.. pms i dag, eller?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Det var da voldsomt.. pms i dag, eller? ← Det er jo sant det gjest over her sier. At Dermalogica ikke funker for deg er ikke ensbetydende med at produktene er dårlige. Det finnes hundretusenvis av kvinner verden over som bruker dermalogica og som er fornøyd med produktene og har fått bedre hud av å bruke de. Jeg er tilfeldigvis en av de kvinnene og venter på en ny Dermalogica-pakke fra LF som kommer denne uken
Ling Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er helt enig i at det ikke er ensbetydende med dårlige produkter fra D, at du reagerer på dem. Jeg har selv brukt D i flere år og var kjempefornøyd. Du sier ingenting om hvilke produkter du bruker.... Kanskje du har valgt feil produkter til din hud? Dessuten kan det være mange flere årsaker som gjør at huden din reagerer: stress, sorg, prevensjon, menstrasjon, lungesykdommer, allergi ol.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Det er jo sant det gjest over her sier. At Dermalogica ikke funker for deg er ikke ensbetydende med at produktene er dårlige. Det finnes hundretusenvis av kvinner verden over som bruker dermalogica og som er fornøyd med produktene og har fått bedre hud av å bruke de. ← Ja, er enig der, syntes bare innlegget fremsto som litt hissig.. mulig det bare er meg da. Men noen formuleringer fikk meg i alle fall til å humre. Du kødder ikke med Dermalogica..
maxifula Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2006 Hehe, det er vanskelig å få oppmerksomhet på denne tråden, så da gjelder det å ha en overskrift som enten provoserer litt, eller som vekker oppmerksomhet. Når jeg vet at så mange synes bra om dermalogica, så var det nettopp derfor jeg skrev den var dårlig (for MIN hud), for da var det mange som kom til å reagere. Man MÅ være litt tabloid:p Når produktene har fått så mye bra omtale, så gikk jeg kanskje langt i å si at dem er dårlig, det jeg mente var hvertfall at de ikke var noe bra for MIN hud:p Til den som spurte om det: jeg bruker special cleansing gel, og daily microfoliant. I tillegg en kvisekrem fra Skintech. Den heter purifying creme. Disse har jeg fått anbefalt av en hudpleier. Det kan være riktig som dere sier at jeg reagerer allergisk på produktene. Men er det ikke rart at det kommer i form av kviser?
maxifula Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2006 mente selvfølgelig ikke "tråden", men forumet :D
Gjest getty Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Hvilke produkter bruker du da? Jeg har prøvd rensekremen Dermal Clay, men den var altfor sterk for meg. Men det betyr ikke at Dermalogica er dårlig.. Men jeg er ikke så imponert over renseseriene. Fuktighetskremene er bra
Gjest Gjest_maxifula_* Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 getty: bruker special cleansing gel, og daily microfoliant. Er heller ikke fornøyd Hva bruker du nå? Hva har du gode erfaringer med?
Saeria Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Jeg brukte special cleansing gel og oil control lotion og var veldig fornøyd med de. Nå bruker jeg Exuviance og er veldig fornøyd med de og. Jeg går i tillegg på tetracykliner pga. problemer med kviser og hudormer både i ansikt og på rygg. Har også fått Skinoren på resept som tilleggsbehandlig til tetracyklinene. Jeg har litt tørr hud helt øverst i hudlaget mitt i ansiktet, så derfor bruker jeg Exuviance. Hudpleieren min mente at MD var for sterkt for meg. Vichy sin serie har jeg også prøvd, og den var grei den. Er allikevel mer fornøyd med de produktene jeg har nå.
Gjest getty Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 getty: bruker special cleansing gel, og daily microfoliant. Er heller ikke fornøyd Hva bruker du nå? Hva har du gode erfaringer med? ← Jeg bruker Dr Hauschka cleansing cream nå. Men denne er nok antagelig ikke for alle Den fjerner ikke sminke spesielt bra, den lukter veldig spesielt, og selv om den føles ut som en skrubb så skal den bare gnis inn i huden. Når det er sagt, så har jeg aldri hatt så fin hud som etter at jeg begynte med denne Gjør et søk på Dr Hausckha + cleansing cream, og du får opp mange treff.
Gjest Tanita Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Dermalogica passer ikke for alle. De virket greit for meg en stund, men nå er jeg blitt litt gamlere og derfor krever huden min litt mere. Og da er ikke Dermalogica det riktige merket for meg. Istedet bruker jeg Matis eller Decleor.
Snibel Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Samme for meg.. Jeg har fått dårligere hud nå enn tidligere, jeg bruker dermalogica ultracalming cleanser + soothing protection spray.. Tenkte gå over til et annet merke.
Gjest Tanita Skrevet 22. juni 2006 #18 Skrevet 22. juni 2006 Det kan også være at du ikke skalha ultracalming cleanser. Den er jo ment for veldig sensitiv hud.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 Snibel: hvordan er din hud? kanskje vi har litt like "problemer"? Jeg kjøpte hvertfall små prøver på dr.hauscka idag, som jeg skal teste ut. Men først skal jeg bruke KUN vann og dalacin, og drite i dermalogica en stund, siden den ikke funka helt på min hud. er decleor bra, folkens? Hva er bra med det?
Gjest Gjest_maxifula_* Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 innlegget over var da av trådstarter :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå