Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 jeg er en jente på 27 år. jeg er litt kraftig men holder på å slanke meg. bena og hoftene mine er ganske smale. det er oventil jeg er størst, særlig puppene og overarmene og skuldrene mine er ganske brede. hva slags klær er mest flatterende til meg? husker en gang jeg så en siden fra what not to wear-programmet på tvn. der gav trinny og susannah råd på nett. har noen den linken?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radi...ear/index.shtml Dette er i alle fall hjemmesida til programmet, kanskje du finner noe bra der.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radi...ear_index.shtml Her fant jeg en liten test, den ser ut som en fin veiledning.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 http://www.bbc.co.uk/lifestyle/tv_and_radi...ear/index.shtml Dette er i alle fall hjemmesida til programmet, kanskje du finner noe bra der. ← Kult, den skal jeg teste ut og.. Til TS: Generelt ville jeg brukt mørke oveler og lyse bukser, ettersittende topp og litt løse bukser. Dette for å forminske overkroppen og forstørre underkroppen. Ville unngått spagettistropper og halterneck. Gått for topper med litt brede stropper.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Telt oventil, tights nedentil. Eneste som funker på tønne-damer.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Telt oventil, tights nedentil. Eneste som funker på tønne-damer. ← Skjerp deg. Jevn det ut med lyse løs bukser og mørke ettersittende topper, slik som gjest ovenfor skriver.
maxifula Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Hei! jeg ville gått for mørke topper, kanskje i svart, mørk-grønn eller burgunder? Spørs hvilken type du er da, men disse fargene passer kjempebra til brun hud og mørkt hår Ellers bør du bruke litt vide bukser, ellers forsterker du bare inntrykket av at du har liten underkropp, men stor overkropp. Men husk å IKKE bruke både vid bukse OG vid topp. Da blir du bare en sekk. Ikke bruk bukser som er lave i livet, og heller ikke for stramme belter. Hva med ett i livet?
Gjest allium Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Sånn som du beskriver deg selv, er du ganske lik meg, og jeg bør ikke følge flertallets råd her om vide bukser. Da blir jeg bare diger hele veien. Tettsittende bukser, men gjerne med bootleg. Og skråskårne skjørt, som vipper litt ut nede. Da ser man at du er smal nede, samtidig som du balanserer overkroppen. Ellers: Ikke spaghettistropper. Ikke "holkerm", du må ha skikkelige ermer på t-skjorter, gjerne 3/4 ned til albuen. Utringet! En avrundet firkant blir pent på meg. Eller omslagstopper. Unngå store overdeler, store mønstre og kraftige strukturer (tverrstriper og flettegensere).
Quirky Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Tips: Bøkene til Trinny og Susannah fås kjøpt på nettet. Der de oppsummerer rådene sine på en grei måte med masse eksempler.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Sånn som du beskriver deg selv, er du ganske lik meg, og jeg bør ikke følge flertallets råd her om vide bukser. Da blir jeg bare diger hele veien. Tettsittende bukser, men gjerne med bootleg. Og skråskårne skjørt, som vipper litt ut nede. Da ser man at du er smal nede, samtidig som du balanserer overkroppen. Ellers: Ikke spaghettistropper. Ikke "holkerm", du må ha skikkelige ermer på t-skjorter, gjerne 3/4 ned til albuen. Utringet! En avrundet firkant blir pent på meg. Eller omslagstopper. Unngå store overdeler, store mønstre og kraftige strukturer (tverrstriper og flettegensere). ← Jeg tenker ikke bukser som er ledige hele veien. Men jeg har en venninne med lignende kroppsform som går med ettersittende stretch bukser UTEN bootleg. DET blir helt feil, trange bukser og løse topper.. Ang. løse bukser tenker jeg på bukser som blir som bootleg, bare at de begynner å bli løsere litt over kneet, ikke under.
Gjest allium Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Jeg tenker ikke bukser som er ledige hele veien. Men jeg har en venninne med lignende kroppsform som går med ettersittende stretch bukser UTEN bootleg. DET blir helt feil, trange bukser og løse topper.. Ang. løse bukser tenker jeg på bukser som blir som bootleg, bare at de begynner å bli løsere litt over kneet, ikke under. ← Da er jeg med. Bukser som er løse fra hoftene og ned blir derimot ikke bra.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Da er jeg med. Bukser som er løse fra hoftene og ned blir derimot ikke bra. ← Var litt kjapp der.. Glemte å forklare ordentlig.
Wonders Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Telt oventil, tights nedentil. Eneste som funker på tønne-damer. ← Fjern deg a Narvestad-wannabe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå