JuliBrura Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Føler for å dele litt av dagen min jeg, ble så overveldende at jeg er sliten enda, over tre dager etter! Jeg gifter meg ikke før 29.juli, så jeg regnet ikke med at jeg trengte å brkymre meg for noe utdrikningslag helt enda. Så jeg sto opp klokken seks lørdag morgen og dro på jobb, helt uten "bekymringer". Sånn i ti-tiden kom forloveren min inn døra, bare sånn for å hilse på sa hun. Hun har fortalt meg hele uka at hun skulle arrangere tredveårslaget til samboeren sin denne lørdagen, og derfor var på vei til Sverige for å handle inn kjøtt. Og om jeg kanskje ville være med ut på trappen for å holde henne med selskap mens hun tok en røyk. Jeg på min side hadde eksamen på fredag og hadde avtalt med alle venninnene mine at vi skulle ut og slå ut håret skikkelig på lørdag, for å feire at skoleåret var over. Trodde jeg! Forloveren min åpnet bakdøra på jobben, og der sto alle jentene og knipsa bilder og lo! Jeg ble rett og slett så sjokka at jeg begynte å hyyyylgrine! Snakk om overraskelse, det er det villeste jeg har opplevd! Deretter fikk jeg på meg vest hvor det sto "kaptein X" på, kapteinbriller og et lite lekefly.. Og ja, jammen skulle vi ikke opp og fly! I et lite fly, fløy vi innover mot Oslo og langs oslofjorden. Fikk til og med styre en stund, men det var greit skummelt! Etter flyturen, det var bare meg og forloveren som fløy, mens de andre ventet på banen, bar det innover mot oslo. Fikk på meg matrosdress og to vaskebøtter jeg skulle fylle med knust is på vår vei ned aker brygge. Og der ventet den helt VANVITTIGE båten! 60 fots monster av en båt, som skulle kjøre oss hjem til lokalstedet igjen, en helt fantastisk båttur med vin og god mat, tre timer i stekende sol på sjøen! Ja, tipper at det var mange som misunte oss den båten, opparbeidet oss ihvertfall et storøyd publikum nede på brygga (inkludert Fredrik Skavland!) Vel hjemme igjen var vi invitert til rosevin og jordbær av en av de "lokale" hjemme, kjempe-koselig! Og etter en runde på "stamkafeen" gikk turen til forloveren min, hvor vi spiste middag og koste oss. Var virkelig en super dag, jentene hadde lagd leker hvor jeg skulle gjette meg fram til gutter som har betydd mye opp gjennom årene, de hadde kjøpt inn personlige gaver som sa noe helt eget om vennskapet vårt, og hvor jeg skulle gjette meg fram til hvem gavene var fra. Kunne fortalt enda mer, men begynner å bli trøtt, og det er vel kanskje ikke alle detaljene som er like interessante for "utenforstående"?! Men en ting kan jeg jo si; jeg blir helt rørt over alle de fantastiske venninnene mine, dagen var super!
afr0dite Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Høres kjempegøy ut!!! Har også lyst til å fly!!! Gratulerer med vel overstått!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå