Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter to svangerskap og ammeperioder har mine pupper som var ganske faste B-cup, blitt slappe vrengte lomme-pupper.

Synes det er vanskelig å finne BHer som passer, men samtidig pinlig å vise dem fram.

Tror dere det er lurt å dra til LaLina? Synes det er litt pinlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Etter to svangerskap og ammeperioder har mine pupper som var ganske faste B-cup, blitt slappe vrengte lomme-pupper.

Synes det er vanskelig å finne BHer som passer, men samtidig pinlig å vise dem fram.

Tror dere det er lurt å dra til LaLina? Synes det er litt pinlig...

Jeg tror det er lurt ja :) De trenger jo ikke være med inn i prøverommet når du skifter hvis du ikke synes det er så kult, du kan jo bare slippe henne inn når BHen er på? De er veldig flinke der hvertfall, og har utrolig mye bra BHer! Besøket er verdt det!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Hun er ikke med inn i prøverommet, så det er ingen som ser puppene dine. Hun ser de ann utenpå klærne, og sier hva hun tror er størrelsen din. Deretter får du med deg en hel haug BH'er inn på prøverommet. Når du har de på, ser hun hvordan de er.

Dessuten har hun sikkert sett et bredt utvalget med pupper i sitt liv

Gjest Gjesta
Skrevet

Pinlig?

LaLina er en butikk som selger undertøy for jenter i alle størrelser:

XXS, XXL, alt imellom, struttende, hengende, med og uten silikon.

Trivelig er det der også.

Tror ikke du har noe å bekymre deg for gitt.

Skrevet

er det dyrt der? er 20 år å har enda ikke funnet den riktige størrelsen..

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke billig, for å si det sånn.

Du må fort opp i femhundrelappen, men du er samtidig garantert å finne ut hva som passer for deg.

Se det som en investering. En BH som passer holder nemlig mye lenger enn en som ikke gjør det.

Gjest Gjesta
Skrevet

De selger veldig bra BHer der, foreksempel Freya, min favoritt. Må nok opp i 500kr ja, men til gjengjeld sitter du igjen med en skikkelig BH som passer perfekt :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Ja, Freya er virkelig fantastisk!!! Liker godt Fantasie også, men Freya er den soleklare favoritten.

PS: Freya har også mye lekkert badetøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...