Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Det har seg slik at jeg er litt interessert i en jente jeg jobber sammen med,jeg jobber forøvrig i en større butikk i Oslo om det skulle ha noe betydining. Jeg er 20 år og hun er 18 år og begge er single. Hun er den jeg prater mest med på jobben og vi går bra sammen. Hun er veldig søt og jeg liker henne. Vi er begge sommervikarer og vi har jobbet der i en uke nå. Hun smiler alltid og ler når hun snakker med meg, hun er flink med å bruke øyekontakt når vi snakker og jeg synes det virker som hun flørter med meg??? Mulig jeg bare er innbilsk og kanskje hun er slik mot alle, men det virker ikke slik synes jeg. Jeg har lyst til å prøve å plukke opp en del signaler og tegn før jeg evt ber henne med på noe hyggelig, slik at jeg ikke dummer meg helt ut. Men, jeg er ikke sikker på om hun liker meg så spørsmålet blir hvordan kan jeg finne ut av det UTEN å spørre direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har lyst til å prøve å plukke opp en del signaler og tegn før jeg evt ber henne med på noe hyggelig, slik at jeg ikke dummer meg helt ut. ← Pfft pingle. Her er det bare å kjøre på. Be henne med på noe, uansett om ho sier ja eller nei så dummer du deg vel ikke ut? I så fall er det bare noe du tror oppe i hodet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg er enig med Cognizance. Ikke vent for lenge, du kan risikere å havne i vennefella. Dessuten blir det ikke nødvendigvis enklere å be henne med ut senere. Det er mulig at hun sier nei, det er en ekstrem kjip følelse. Særlig når du må forholde deg til henne senere. Men, det er en del av det å være mann. Og en ting til, be henne med på noe uformelt. Ikke kjør "candlelight dinner" med en gang. Har dere noen felles interesser? Sykkeltur, minigolf på løkka (har fungert for meg!), kunstutstilling (kan bli litt pretensiøst, må sees ann) eller noe i den dur. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 21. juni 2006 #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Bare spør om dere skal ta en kaffe etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
player Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Det er lett så si "bare be henne ut", men det er mye verre hvis hun sier nei, og du føler at du har driti deg ut. Da kan det være litt flaut å se henne hver dag på jobb resten av sommeren. Det er mulig du også tenker sånn. Jeg har vært i dine sko, og noen her inne vil kanskje kalle det feigt å ikke bare be henne ut, men jeg gikk til en annen kollega for å få henne til å sjekke litt. Og når jeg fikk positive tilbakemeldinger, ba jeg henne med på vorspiel. Da ble det ikke sånn "candlelight" stemning og alkoholen hjalp jo litt også... Nå ble ikke det noe mer enn en flørt og litt moro, men det funket i hvertfall. Lykke til! Endret 21. juni 2006 av player Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Del Skrevet 22. juni 2006 Kommet litt lengre, har pratet en god del med henne selvom vi har jobbet på forskjellige steder inne i butikken. Var ferdig på jobb klokken 15.00 i dag og det regnet ute så jeg tilbydde meg å kjøre henne hjem, noe som hun takket ja til. Det ble en 10 minutters kjøretur, vi pratet og hadde det bra og når vi var fremme ga hun meg en KLEM og sa takk og at det var snillt gjort av meg. Hmm jeg vet ikke om jeg helt likte den klemmen, fordi det er slik VENNER gjør. Det positive er jo at hun IKKE synes jeg er helt jævlig, fordi hvem gir vel frivillig en klem til en de ikke liker? Hva tror dere, har jeg sjans eller blir det bare en vennegreie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chip Skrevet 22. juni 2006 #7 Del Skrevet 22. juni 2006 Kommet litt lengre, har pratet en god del med henne selvom vi har jobbet på forskjellige steder inne i butikken. Var ferdig på jobb klokken 15.00 i dag og det regnet ute så jeg tilbydde meg å kjøre henne hjem, noe som hun takket ja til. Det ble en 10 minutters kjøretur, vi pratet og hadde det bra og når vi var fremme ga hun meg en KLEM og sa takk og at det var snillt gjort av meg. Hmm jeg vet ikke om jeg helt likte den klemmen, fordi det er slik VENNER gjør. Det positive er jo at hun IKKE synes jeg er helt jævlig, fordi hvem gir vel frivillig en klem til en de ikke liker? Hva tror dere, har jeg sjans eller blir det bare en vennegreie nå? ← Attraction is not a choice! Du kan se ut som en sekk poteter og fortsatt snøre inn denne dama Noen grunnprinsipper: La henne komme til deg, ignorer henne litt på jobben å se om hun initierer kontakt. Repeter dette noen ganger, ikke ALLTID vær der for henne (du må ikke være avvisende når hun tar kontakt). Et annet lurt triks er at det alltid du som avslutter samtalen, la henne sitte igjen med følsen av at det var gøy å prate med deg, men at du likevel har andre ting å gjøre. Henger godt sammen med å avslutte samtalen når stemningen er på topp. Hvis du avslutter (ikke frekt, men på en pent måte) når det er bra kjemi er det dette hun husker og tenker på etterpå. Kaffedate/middag høres for øvrig kjedelig ut, finn på noe artig. Minigolf var et bra forslag. Da har du jo også noe å snakke om også. Husk å gi henne litt pepper dersom hun er elendig til å spille (på en morsom/frekk måte, husk å smile). Og en ting, ikke kjør henne hjem igjen! Det er sånn faren hennes gjør. Han får sikkert også en klem når han gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bob marley Skrevet 22. juni 2006 #8 Del Skrevet 22. juni 2006 fort deg å slå til før du blir en venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 22. juni 2006 #9 Del Skrevet 22. juni 2006 La henne komme til deg, ignorer henne litt på jobben å se om hun initierer kontakt. Repeter dette noen ganger, ikke ALLTID vær der for henne (du må ikke være avvisende når hun tar kontakt). Et annet lurt triks er at det alltid du som avslutter samtalen, la henne sitte igjen med følsen av at det var gøy å prate med deg, men at du likevel har andre ting å gjøre. Henger godt sammen med å avslutte samtalen når stemningen er på topp. Hvis du avslutter (ikke frekt, men på en pent måte) når det er bra kjemi er det dette hun husker og tenker på etterpå. ← Hear hear! Nice lill dirty tricks you got there m8 >-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå