Gå til innhold

Tuppa mi 10, 5 mnd

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Emma er 10 måneder og 14 dager idag. Hun begynte så smått å gå i går kveld uten støtte. Idag tok det helt av. Hun går masse og LANGT. Noen ganger mister hun balansen og detter på rompa :ler: Men hun er for det meste stødig og henter seg fort inn igjen om hun blir litt ustødig. Flink hun er :hjertesmil:

Det er så morsomt å se på de søte, små skrittene :)

Helt utrolig... alt skjer så fort. Synes ikke det tok lang tid før hun krøp, reiste seg opp og gikk ved bordet til å gå helt uten støtte.

Jeg måtte bare få uttrykke min glede :hoppe::sjenert:

Var barna deres gamle da de begynte å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Dattera mi var også ti mndr da hun gikk uten støtte! Den tiden er så utrolig koselig.

Synd at tiden går så fort..

Skrevet

Tiden går dessverre alfor fort...

Men, nydelig med de søte små som går rundt og da...

Gjest Gjest
Skrevet

Førstemann gikk en uke før hun ble 11 mnd, nr 2 fire dager før han var 10 mnd, nr 3 var 11 mnd og nr 4 er nå 13 mnd og krabber fremdeles. løper med støtte men nekter å slippe seg. Helt utrolig så forskjellig unger er :)

Gjest Miloine
Skrevet

:klappe: så gøy da!

Husker selv da gutten min tok sine første skritt! Jeg jublet så høyt at han falt :ler:

Skrevet

Så gøy!

Gutten min var endel eldre, 16 måneder faktisk. Men så er han på alle måter en svært forsiktig liten gutt også da!

Gjest Gjesta
Skrevet

Datteren min gikk på ettårsdagen sin, sønnen min var 9,5 måneder bare, faktisk.

Skrevet

Så koselig!

Håper tantungen min går neste gang jeg kommer på besøk...

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

begge mine gikk en uke før de ble 11 mnd.

fetteren min gikk da han var 9 mnd, i følge min tante.

Gjest marthepia
Skrevet
Husker selv da gutten min tok sine første skritt! Jeg jublet så høyt at han falt  :ler:

:ler: Det var litt morsomt! :)

Det er kjempearti at hun har begynt å gå. Trodde ikke det vlle skje så fort, Hun har gått rundt bordet og reist seg opp overalt, men hun har ikke sluppet seg helt før i går og gått mange skritt!

Skrevet

Så utrolig gøy!!!

Jenta mi starta og gå når hun var 10 mnd.

Gjest marthepia
Skrevet

Ser barna har begynt å gå tidlig her. Er det ikke noen som var litt "sent" ute?

Sambo begynteå gå da han var rundt 1 år. Jeg gikk ikke før jeg var 14- 15 måneder tror jeg.

Skrevet

Jenta mi tok sine første fire skritt i bursdagsselskapet sitt. Hun gikk ordentlig en måned etter.

Skrevet

Så morsomt! Skjønner at du er stolt :)

Begge mine begynte å gå da de var 13 måneder. Tror det er ganske vanlig. Ti måneder er tidlig.

Skrevet

Nevøen min var 2 før han gikk, en svært forsiktig liten gutt. Han var ikke så treg med andre ting som f.eks. språk. :) Jeg var visstnok akkurat passert 7 mnd, så det var jo veldig tidlig..

Gjest Gjest
Skrevet

Giiiiid! Skrytende foreldre...det er nok av dem, tydeligvis! :ler:

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Giiiiid! Skrytende foreldre...det er nok av dem, tydeligvis!  :ler:

..og sytende ikke-foreldre kryr det av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...