Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Kjære alle brukere av Kvinneguidens Forum! Jeg har de siste ukene fått en del mer å tenke på en jeg vanligvis har! Jeg har vært sammen med verdens herligste gutt i 6måneder og vi har det helt topp sammen. Men for 3uker siden fikk jeg melding av en fyr jeg hadde et godt øye til før jeg ble sammen med han jeg nå er sammen med. Det var vel en slags avstandsforelskelse, tviler på at det noen gang var gjensidig, men etter at han nå begynte å skrive meldinger med meg, har tankene mine hele tiden hvilt på han! Kan vell kalle typen min X og han andre for Y, for og forhåpentligvis gjøre det litt lettere for dere?! Det at jeg hele tiden tenker på Y jørr at jeg begynner å tvile på hva jeg egentlig vill med han! Og X som ikke er så gla i at jeg skriver meldinger og snakker så mye med Y, er blitt litt redd for at jeg skal gjøre det slutt! Det at jeg ikke helt vet hva jeg føler for Y gjør at jeg er litt redd! Jeg vil jo så gjerne fortsatt ha X! Dette var ikke lett å skrive, det er så vanskelig å beskrive følelser! Håper dere forstår sånn halveis, hvertfalll godt nokk til å gi meg noen tips?! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Dette var ikke vanskelig i det hele tatt for meg som utenforstående: Konsentrer deg om X og dropp tankene rundt Y. Eventuelt slå opp med X og finn deretter ut av dine følelser for Y. X+Y = KRØLL (med to streker under svaret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cronina Skrevet 17. desember 2002 #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Skjønner dillemmaet.....men det er nå en gang slik her i verden at det er vanskelig å få både i pose og sekk....du vil vel ikke være utro mot x, for å finne ut hva du føler for y?.......eller? Er det risikoen som stopper deg, eller vilja? Mange helgarderer seg i en slik situasjon, da.......du må enten velge, eller bedra...... Ikke lett! Umulig å gi noen råd, uten å moralisere, og jeg HATER moralister! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2002 #4 Del Skrevet 17. desember 2002 hei du! jeg synes at du skal droppe y.. det at du har fått meldinger av han betyr jo nødvendigvis ikke at y vil ha deg! derfor synes jeg at du bør beholde x å droppe y.. x er sikkert veldig glad i deg, og han er redd for å miste deg. det er derfor han blir litt lei seg og sint for at du får meldinger av y. min mening er at du bør droppe y og konsentrere deg om x. hvis du gjør motsatt av det jeg har sagt, bør du kanskje tenke over at det ikke fungerer mellom deg og y hvis det utvikler seg til å bli et forhold, og at du da antagelig kommer til å savne x noe utrolig! hold på x og dropp y! kanskje har du noen snille venninner som du kan presentere y for....?? da blir jo alle parter fornøyde :D meget stor hilsen frøken x, som har lidd under det samme problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 For ikke å gjøre X sjalu, dropp Y!! Hvis ikke så kan det hende at X dropper deg.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 20. desember 2002 #6 Del Skrevet 20. desember 2002 Tenk heller på hva du har og det er X. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, er det ikke så de sier? Tenk grundig i gjennom om det er verdt å ha noe kontakt med Y. Bli en gang for alle ferdig med Y, så finner du fort ut om du gjorde det rette. Hvis ikke, har han ventet så lenge kan han vente enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå