stinina Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har lyst på noen nye olabukser. Havner alltid opp med bukser fra Vero Moda Jeg bruker størrelse 40. Er det noen som har noen kule/fine merker å anbefalle?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Spørst helt på hvordan form du har på kroppen din. Jeg passer ikke i bukser fra Vero Moda, men elsker fornarina bukser på meg. Du kan jo sjekke dem ut Ellers er der jo acne bukser som er fine, men jeg har aldri eigd dem bare prøvd.
stinina Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 Hvor for jeg kjøpt disse buksene? (fornarina og acne) Hvilke butikker el evt på nettet?!
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg er stor fan av Diesel for tiden. Merket har en del forskjellige modeller å velge mellom. Ellers så har jo gjerne Lee bukser for de fleste kropper. Dette merket har blant annet litt store baklommer, som gjerne får bakenden til å virke litt mindre. Begge disse to merkene, samt Fornarina, føres typisk på Carlings, Bik Bok o.l. Vet at La Redoute blant annet har solgt noen Lee bukser per nett/postordre, men det lønner seg alltid å teste jeans før innkjøp. Endret 21. juni 2006 av Sprilla
Saeria Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er kjempefornøyd med mine Lee og Fornarina. :-D
Gjest itla Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er frelst på modellen Scarlett fra Oasis, men det at den sitter som et skudd på meg trenger jo ikke å bety at den gjør det på alle andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå