Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen hjelpe meg litt???

:ironi::ironi:

lillesøss ha handlet seg pc (bærbar) sin første og på egenhånd

det er en Fujitsu Simens Amilo L-P7300T noen som vet noe om denne maskinen?

ho får ikke til å se dvd eller brenne ut bildere på dvd-plater.

Var tilbake på Elkjøp der den ble kjøpt og de kunne ikke hjelpe henne :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert: (fikk beskjed om at det var jo ikke sikkert at ho hadde dvd spiller på den)

Men på kassa står det cdrw cdrw/dvd har ikke dette noe å bety????

håper noen kan hjelpe da jeg ikke kan.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Men har hun ikke papirer på den? Og om hun har kjøpt den på Elkjøp kan vel de hjelpe henne med hva som er i den? På min er det for eksempel dvdspiller men ikke dvdbrenner.

Skrevet

Det holder ikke å ha en dvdspiller i maskinen. Du må også ha et program som kan vise dvd'er. Er du sikker på at du har det på maskinen..?

Gjest gotthard
Skrevet

elkjøp har 30 dagers angre frist, har de ikke det a?

Gjest Gjest
Skrevet

Utfra det du skriver der, kan det tyde på at det er en kombinert dvdspiller og cd brenner på maskina. Altså at hun IKKE kan brenne dvd på den. Hun skal imidlertid kunne se dvd'er på maskina, men det krever et dvd avspillingsprogram slik som Newt sier over her.

Skrevet (endret)

Bærbare fra FSC kommer med Win DVD (DVD-avspiller som hjør at også media player kan spille DVD), men den er ikke installert. Den ligger på en egen CD i pappesken som følger PC-en.

Det ser ikke ut til å vaære DVD-brenner hvis det ikke står mer på spillern enn det du skrev :)

Når det gjelder kundeservice er jeg usikker på hvorfor Elkjøp ikke vil hjelpe deg, for de skal de egentlig, men FSC har veldig gode supportrutiner på telefon, og det r sjelden mye ventetid på dagen (da jeg som regel ringer): +47 800 83 005

Endret av enden
Skrevet

Jeg kjøpte også min maskin på Elkjøp, men jeg har endel erfaring med PC fra før. Elkjøp er beryktet for sin dårlige kundeservice. De som jobber der har ikke peiling. Hvis dere har fått opp internett, så sjekk maskinen sine spesifikasjoner hos leverandøren. FSC har fine nettsider. Dere trenger serienr på baksiden av maskinen. Det står på nettsidene hvordan dere finner den. Lurer på om dere ikke må betale utenlandstakst hvis dere ringer hjelpetelefonen. Det kan hende de egentlig ligger i utlandet. Tror ikke det er nødvendig å ringe + 47, det norske landnr er jo tross alt 47 :)

Skrevet

takk for mange svar. skal hente maskinen hennes og logge ho på nett,

kanskje vi finner ut noe da,

men ho kan ikke se dvd heller på maskina det kommer opp et vindu som sier ho mangler en dekoder eller noe sånn(noen som vet hva det er)?????? :sjenert:

:grine2:

TAKK

Skrevet

Du må ha et program som spiller dvd'er. Dette programmet inneholder en "dekoder" som gjør at du kan se dvd'er. Det blir som at du trenger en vhsspiller for å spille av vhskassetter, og at spilleren ikke vil godta en dvd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...