Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Endelig feriepenger, og nå skal jeg endelig få kjøpt meg skriver til laptopen min. Har liten peiling egentlig, regner med det blir noe fra Elkjøp eller lignende....

Jeg skal ha med farger, gjerne som kan skrive ut foto, hvis den også kan brukes som scanner er det vel og bra men ikke noe krav. Skal vel primært bruke den til å skrive ut dokumenter, og muligens noen bilder.

Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har en Canon MP500.

Den både skriver, kopierer og scanner. Vi bruker den til dokumenter og bilder.

Den er best i test og "billig" i forhold til hva du får for pengene. Tror vi betalte 1700kr på Elkjøp.

Vi er kjempe fornøyde :)

Her er bilde av den.....

Endret av *Emma*
Gjest Gjest
Skrevet

ok, takk skal du ha. Canon har jeg litt kjennskap til, så da skal jeg i hvert fall se på en sånn en i morra.

Skrevet

Har hatt en del printere, men er nå virkelig fornøyd med den siste. Har kjøpt en multimaskin fra Brother, som er faks, printer, scanner og kopimaskin. Den skriver veldig bra i form av hastighet, farger gjenngivelse og kan skrive ut fotografier (tar litt tid) ikke var denne dyr heller sammelignet med mange andre (ca 2500.-). Anbefaler deg å lese litt tester på nettet, dette kan gi deg en veldig god pekepinn på hva som er bra, men kommer veldig an på hva du skal bruke den til.

Skrevet
Vi har en Canon MP500.

Den både skriver, kopierer og scanner. Vi bruker den til dokumenter og bilder.

Den er best i test og "billig" i forhold til hva du får for pengene. Tror vi betalte 1700kr på Elkjøp.

Vi er kjempe fornøyde :)

Her er bilde av den.....

Har du målene på den?

Skrevet
Har du målene på den?

B*D*H = 44.8*42.6*20.5 cm

De selger den feks HER på Komplett til en helt grei pris. Der finner du all mulig annen info om den også....

Skrevet

Har hp psc 2410 photosmart

all-in-one

printer*fax*scanner*copier

Elsker den! Mangler ingenting, har oxo headup- display så du ser hva som skjer. For eksempel det med minnekort til alle mine kameraer, stappes inn i egene slutter på høyre side, og vips så er de på HP galleriet mitt...

http://www.hp.no/hpinfo/presse/bilder/hp_p..._2410_front.jpg

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med den jeg kjøpte i februar. Gir veldig bra kvalitet på bildene. Det er HP Photosmart 2575 All-In-One. Ikke er den stor heller og prisen er ca 1500 kroner

Skrevet

Jeg ville ha valgt en farge laser skriver jeg. Bedre utskrifter, unngå dyre blekkutgifter, blekkpatroner som tørker inn osv.

Prisene på laser skrivere har gått drastisk ned og man får nå fargelasere fra f.eks HP helt ned i ca 2500,-

Alt-i-ett skrivere er kanskje greit for ett hjemmekontor o.l. men tror de fleste som har en slik en i huset kun bruker ett par av funskjonene mens resten står ubrukt.

Av merker så synes jeg at HP og Lexmark utmerker seg positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...