Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Angelfairy

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo tok en pause igår etter litt over 2 år og 6 mnd sambo skap..

Han ringte igår og sa at det og det skulle han ha fra leil, resten kunne jeg bare ta.

greit nok, da er det sikkert slutt da eller? helt i orden. den siste tiden har det virket som om han ikke har giddi å bry seg om meg, at jeg bare er en pule dokke når han selv vil. Han drikker så fort han får penger.

Jeg vil slå meg til ro, men det er nok ikke han klar for...

Så idag ringte han etter å ha vært i leil å henta noe klær.

Senere kom det et par mld :

" Jeg hører at du er ferdig med meg. er det fakta så kan du reise til helvete. Jeg er ikke ferdig med deg vet du. trenger litt tid."

Så jeg svarte:

"Jeg trodde du var ferdig med meg jeg. Men det kan vi prate om til helga. Er ikke så mye vi får gjort nå. Du vet veldig godt hva jeg mener. og vet du ikke, kan du spørre L om hva vi prata om på msn istad, husker hun ikke kan du gå inn på loggen på pcen dems."

kom tilbake

"Ja, at du er ferdig med meg. men nå kjøper jeg leil i by`n og blir det noe så flytter du til meg. jeg selger ikke for flytter tilbake til B"

jeg svarer:

"Vi får se hva som skjer. Jeg har det veldig vanskelig akk nå. Jeg vil kjenne følelsen av å være forelsket igjen. Jeg er kjempe glad i deg og jeg elsker deg, men jeg føler ikke at jeg er forelsket lenger. Jeg føler det kun når vi koser oss, og de gangene du viser at DU elsker meg. Og jeg tror heller ikke at du er forelsket i meg"

Har ikke fått noe svar på den enda.. jeg trenger litt råd.

Ikke kan jeg snakke med han om meg og mine følelser og problemer uten at han blir sur. Jeg kan heller ikke sette meg ned å gråte forran han uten at han sier "hva er det du sipper for"

Jeg blir rar jeg.. håper på noen svar snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg tror det er bedre å snakke sammen enn å sende meldinger. Meldinger kan lett misforståes. Håper dere finner ut av det, det er en kjip situasjon å være i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...