Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 #1 Del Skrevet 17. desember 2002 Sexy dikt? Erotiske dikt? Dikt om sex? Har dere noe på lager? Dype dikt, dikt med humor, alt mulig. Jeg var på erotikknett og så, men jeg tenkte jeg skulle spørre dere også. Håper dere har maaasse forslag. Vibeke, du har da alltid noen gode ord på lur! Jeg spør forresten fordi jeg lager en liten bok med litt diverse i til typen. Så jeg trenger noe som passer til det. Help! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 En vinternatt så kald og m¸rk, jeg henger n¸ttene mine til t¸rk. Så kalde, så blå, så små, jeg vet snart ikke mine arme råd. Kvinnen kommer snart til fest, vil ikke kun vise min siste rest. Stapper'n i micro'n og lar den snurre, bikkja lukter p¸lse og begynner å knurre. Det ringer på og jeg kler meg og hilser, Der står jaggu dama arrogant og pilser. Hun flerrer av meg kl¿rne og somler ei med tiden, hun gisper og ingen har sett henne siden. Et brev dumper ned gjennom sprekken et par dager etter, det er fra den r¸ya med r¸de fletter. Det står "Det er greit at din p*kk er neger, men du kunne jo sagt at den var skutt av en jeger". Greit, jeg er ei så stor lenger, men nå er den svart, slipper å barbere, den er helt uten bart. Så neste gang kulda deg lugger i k*ken, så ta deg heller en håndjager ti ganger uken. Brent p¸lse skyr ilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Kanskje ikke noe å skrive til typen, men takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. desember 2002 #4 Del Skrevet 17. desember 2002 En varm peis, et kaldt vindu. Som reflekterer den tøffe hverdag. En god følelse i magen. Der kulda biter utenfor, mens drikken i hånda generer nok varme til å se det snødekte landskapet med blide øyne. Sitrende forventning. Spor og skygger i snøen. Døren åpnes. Hjertet hopper entusiastisk. Skyggen får ansikt og kropp. Kropp. Lengselen skyller gjennom kroppen. Lenge siden. Myke, men muskuløse armer omfavner den tapte sjel. Ser lidenskap og begjær i øyne. To kropper, snart nakne buktende foran peisen. Lengsel, tårer slippes løs. Ikke et ord blir sagt. Følelsene brenner og knytter deres sjeler sammen. Mykt kjønn møter hardt kjønn. Så mykt, vått og forventningsfullt.... så stort, hardt og dirrende. Klarer ikke vente. Bankende sklir manndomen inn i lystens senter. Mykheten og godheten omslutter herlig manndom. Bevegelsene blir synkroniserte. Kroppene kjenner hver millimeter av hverandre. Vet hva som skal til for fullendt sammensmeltning. Raskere. Hardere. Så starter ekstasen i ryggmargen og sender signaler om kaos og herlighet. Kroppene rykker ukontrollerbart og sender ilinger som omslutter orgasmens sluttspurt. Pusten blir roligere. Smilene kommer. Utmattetheten. Tryggheten. Lengselen er borte. Det blir ikke lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 Oh myh :o Dette hadde jeg ikke trodd om deg Midnattsol. Den jenta jeg traff var søt, ung og uskyldig, trodde jeg. Også viser det seg at innerst inne er du det sex udyret og tilber SM og det som verre er :o Nice girl, very nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2002 haha...så feil kan man ta. DITTO!! Det er de som ser litt sånn uskyldige ut som er verst vettu. *ulv i fåreklær* (ble litt varmt så måtte ta av meg litt ser du) Har du ikke et lite bidrag da, "søte uskyldige" Thea? Hjelp meg med å få han vill og gal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. desember 2002 #7 Del Skrevet 17. desember 2002 Heia Midnattsol! Dette diktet er kanskje ikke et sånt du er ute etter, men du må bare lese det: http://dikt.world-online.no/ukens/ukens2.htm Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 17. desember 2002 Skal jeg skrive det? Jeg fant " Så sexy" på de samme sidene før i dag, så jeg knabba det. Var til og med skrevet neeesten på dialekta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. desember 2002 #9 Del Skrevet 17. desember 2002 ...du kan jo minne han på hvor flink du er til å pynte juletrær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 17. desember 2002 *skrible* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. desember 2002 #11 Del Skrevet 17. desember 2002 Pyshjjjjjj, ække sånn jeg vennen min :D Jeg er like rein som snøen jeg (på de møkkeste plassene i Oslos undergrunn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. desember 2002 #12 Del Skrevet 17. desember 2002 På grunn av din vanvittige utstråling har Statens strålevern bestemt at du skal sove i sengen min og varme meg hver natt. Oppmøte ved sengekanten snarest. Bare en med åpent hjerte får KJÆRLIGHET Bare en med åpent sinn får VISDOM Bare en med åpen hånd får GAVER og bare du får ha SEX med meg Let's play a game called hide and seek I will hide and you will seek If you find me you can fuck me but if you can't find me, I'm hiding under the bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. desember 2002 #13 Del Skrevet 17. desember 2002 Flott med dikt, men pass på kopiretten og ikke legg inn noe jeg må slette, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2002 #14 Del Skrevet 18. desember 2002 Gjør som jeg gjør! Jeg skriver erotiske noveller i spedd litt rå sexprat til min kjære! Funker som f*aen!!! Tar de ut av hodet (bruk dine fantasier) og skribler ned. Han blir SÅÅÅÅ glad hver gang! Og etter han har lest...tja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå