mocci Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Heia! Jeg har forelsket meg helt i disse überschøne bullene Hvis alt går etter planen, så er jeg i løpet av høsten mamma til en slik liten valp Jeg har lest at de knytter seg sterkt til mennesker og ikke liker å være alene. Både min samboer og jeg har fulltids jobber , så etterhvert må nok valpen være alene på dagene. Er det spesielt vanskelig for en valp av denne rasen å lære seg til å være alene?? Tar også imot andre gode tips angående denne rasen. yours humble Mocci
Titti72 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Det er mammadalt til tusen. Vi har en sånn en på kontoret og den går etter eieren bare hun skal hente vann (5 meter). Det kommer så klart an på oppdragelsen også, men alikevel! Den tåler ikke mye trim før han er helt skutt. Hun går med den til jobben og da er han kake etter den 1/2 times turen. Men... Forbasket søt er den. Han snorker og grynter for hver minste ting han gjør. Og fiser (de værste jeg har vært med på) absolutt hele dagen. Så nå har jeg bedt henne om å bytte foret hans. For den lukten er ikke til å holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå