Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var i syden sist sommer, 1 uke. Det ble selvsagt fete frokoster og sene middager, mye alkohol. Det er greitt, reknet med å gå opp noen kiloer.... MEN, jeg gikk opp 8 kilo! Er ikke det litt mye for en uke? Er det andre som har opplevd noe lignendes?... Fikk sjokk når jeg sto på vekta, ja...! Har hørt at det er farlig å gå ned 8 kilo på en uke, men er det ikke like farlig å gå opp så mye på en uke? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det kan være varmen som gjør at du har hovna opp, gått opp flere kilo i bare rent vann.

Gikk de fort av etterpå? Veide du deg på samme vekt og? Er jo mange vekter som viser flere kilo i forskjell.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg veide jo meg når jeg kom hjem, samme vekt. Nei, jeg gikk ikke ned heller. Rart! Den uken når jeg var i syden var det overskyet, så det var ikke mye varme. Har jo vert i syden før, uten å ha gått opp. Nå har jeg et prosjekt der jeg skal slanke av de merkelige kiloene, trivdes bedre når jeg var 8 kg lettere.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg går mye opp i vekt av alkohol og salt/søt mat. Og pisser det ut igjen etter en stund. Dessuten får jeg enorme vannsamlinger av lange reiser (fly/tog/buss)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er kanskje litt avhengig av hva du veide i utgangspunktet, da? Jeg vil tro at det er stor forskjell om du går fra 50-58, eller fra 90-98.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...