Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Nå har vi ikke fått kosa oss sammen på flere helger, ja, må være 4-5 helger tenker jeg som vi ikke har tilbringet tid sammen. Vi har alltid pleid å laget mat/spist ute sammen på lørdager. Så kom eksamensperioden og det ble bånn gass med lesing og som regel gikk partneren min ut på lørdager med venner for å "lufte" hodet sitt, komme på andre tanker enn bare pensum. Det var ikke egentlig planen å drikke hver helg, men utdrikningslag, bursdager, firmafester midt i eksamenstida fikk det til å bli slik. Uansett, nå er vi ferdig med eksamene og det ser ut til at partneren min har satt bort denne lørdagen også med venner, vi får imidlertid sankthansaften sammen da.... Er jeg for kravstor eller? Vi er bare kjærester og bor ikke sammen. Det er ikke noe annet i forholdet som tilsier det er noe galt, vi har det kjempe bra sammen og ingenting er bedre når vi to er i lag sammen.
Karro Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Synes man skal få lov å vere sammen med venner selv om man har kjæreste/samboer. Samtidig mener jeg at om man føler partneren prioriterer venner fremfor deg hele tiden, så skal man si ifra slik at det ikke blir en verkebyll i forholdet. Bare si til han at neste helg hadde du synest det var fint om dere to kunne finne på noe sammen på lørdagen el.l......
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Det finnes like mange former for forhold som det finnes mennesker, vel nesten Jeg behøver en partner som prioriterer oss. mange andre jeg vet om finner stort sett på festlige ting uten partneren. Men de funker for de, tydeligvis. Om du mener du får for lite tid med han så må du prate med han om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå