Gjest Trenger hjelp fort Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Har laget en gryterett som ble lagt i frysern fordi jeg ikke orker alt. Nå har jeg tint den og skal varme opp, men hvordan? I gryte? Med vann eller litt melk oppi i tillegg? Eller er det bedre å bruke mikroen? Er bare gryterett, uten ris.. Takk for raskt svar!!!
Arkana Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Mikrobølgeovn eller komfyr som du vil. Er det mer enn en liten porsjon foretrekker jeg en kjele på komfyren. Noen ganger har jeg i litt vann, ser an konsistensen på gryteretten.
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Du kan velge, men jeg syns det er greiest å bare varme opp rester av gryterett i mikroen. Tilsetter ingenting, har bare lokket som hører til mikroen over slik at ikke alt vannet forsvinner.
Gjest splæsj Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Du kan gjøre alt det du skriver. Mikro er vel raskest. Kan være du må ha litt ekstra vann/melk oppi.
Gjest Trenger hjelp fort Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Tusen takk for raske svar, dere er snille altså Jeg puttet den like så godt i microen jeg, og jamen ble det ikke godt! Rondane viltgryte + karbonadedeig er vanvittig godt!! Burde prøves
Krista83 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 og jamen ble det ikke godt ← Og jammen ble det like godt regner jeg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå