Lillesøster Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hei Har et Vitten teppe fra IKEA og det nupper så veldig. Har tenkt å vaske det, men så blir jeg usikker når det står (vann) etter profesjonell rens. Enten kan det vaskes i vann eller så må det renses, tenker nå jeg? Men så er det tydelig at det er noe jeg ikke vet her. Help.
Lillesøster Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2006 Er dette er for dumt spørsmål eller er det ingen som vet? Dytter i alle fall denne litt opp.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Ser du søker svar, så her får du min synsing: Lurrer på om teppet kan vaskes i vann, men av en eller annen grunn anbefales renseri. Kan du ikke sjekke web-siden til Ikea eller sende kundeservice en mail? De er jo nødt til å vite svaret?
Lillesøster Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2006 Ser du søker svar, så her får du min synsing: Lurrer på om teppet kan vaskes i vann, men av en eller annen grunn anbefales renseri. Kan du ikke sjekke web-siden til Ikea eller sende kundeservice en mail? De er jo nødt til å vite svaret? ← Takk for svar. Jeg viste ikke at de hadde en slik kundeservice. Nå er det gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå